Nazwa sklepu to pierwsza rzecz, którą widzi potencjalny klient. Możecie mieć najlepsze pomysły na świecie, ale jeśli potencjalni klienci znajdują się gdzieś indziej, ponieważ, wasza konkurencja „wygląda” bardziej atrakcyjnie i wzbudza większe zaufanie, to nikt się o tym nie dowie.
przynajmniej z pozoru, jedyny element odróżniający was od
konkurencji, a klienci szybko podejmują decyzję o tym, gdzie
chcą zostawić swoje pieniądze.
Być może nazewnictwo nie ma znaczenia w miejscu gdzie jest tylko jeden sklep jak w tych przykładach śmiesznych nazw firm. Ale w internecie, hiperkonkurencyjnym świecie jest już zupełnie inaczej.
Wybór nazwy dla sklepu to jedna z najważniejszych rzeczy, co do których będziecie musieli podjąć decyzję. Niestety, jest to też jedna z pierwszych decyzji do podjęcia. Zanim zdecydujecie się na jakąś propozycję, przeczytajcie nasze poradniki: Profesjonalny naming, oraz jak nazwać nową firmę, – przemyślenie sprawy wcześniej może zaoszczędzić czas i pieniądze w przyszłości.
Największe Polskie sklepy internetowe o świetnych nazwach.
Największe Polskie sklepy internetowe o świetnych nazwach.
Gdy zakładacie firmę, marka jest niezwykle ważna. To nie tylko logo, ale także skuteczna, zapadająca w pamięć nazwa, która naprawdę może pomóc ludziom was zapamiętać. Można to także dobrze przedstawić wizualnie. W początkowych etapach dobrze jest wyobrazić sobie nazwę firmy i jej markę, upewniając się, że łatwo ją rozpoznać, jest prosta i odzwierciedla charakter firmy. Łatwiej powiedzieć niż zrobić. Chcecie przecież wyróżnić się wśród konkurencji, ale musicie być też traktowani poważnie.
"Ważne, żeby przy wyborze nazwy pamiętać, że codziennie będziecie ją musieli wymawiać po kilkadziesiąt razy i że będzie ona stanowić coś, przez co będziecie rozpoznawani. Przed ostatecznym wyborem, upewnijcie się, że podoba wam się jej brzmienie."
Bezpieczna i godna zaufania metoda to połączenie nazwy z jej obszarem działania – klienci kojarzą takie firmy z silnymi podstawami i przyjaznym podejściem do ludzi. Dlatego firmy, jak „Blachy Szczecińskie” mają szansę być postrzegane jako ugruntowane firmy z dobrą reputacją.
Humor! Najłatwiejsza droga do tego, aby zapaść w pamięci.
Idealna nazwa powinna być krótka, oryginalna i powinna zawierać informacje na temat tego, czym zajmuje się firma. Klientów przyciąga nazwa, która wyróżnia się w tłumie, ale jest też profesjonalna i godna zaufania.
Odrobina humoru albo gra słów to dobry sposób na wyróżnienie się z tłumu. Niektóre nazwy, jak „Rybki albo pipki” w przypadku smażalni ryb czy „Strzyżenie po włosku” jako nazwa salonu fryzjerskiego, mogą powodować pogardliwe prychnięcia przechodniów, jednak gry słów można wykorzystać z pozytywnym skutkiem, o ile nie są tandetne albo nie pogarszają wizerunku firmy.
Zapytaj nas o niezobowiozującą ofertę stworzenia dobrej nazwy dla Twojego sklepu. Napisz, lub zadzwoń 660 970 980. Zobacz tu jakich rezultatów możesz oczekiwać.