Pisaliśmy już o tym, jak wybrać bardzo dobrego copywritera. Przyszedł czas, abyście poznali ich osobiście i dowiedzieli się od nich za darmo tego, za co na co dzień ludzie płacą im pieniądze.
Jeśli dopiero zaczynasz odkrywać mechanikę sprzedaży za pomocą słów, nie mogłeś trafić lepiej. To prawdziwe kompendium wiedzy zdobywanej latami i wyłożonej w prostych słowach. Nie przegap tej okazji.
Zastanawiasz się czasem co sprawia że niektóre reklamy przyciągają klientów jak magnes, podczas gdy większość z nich jest zupełnie nieskuteczna? Jeśli tak, warto abyś poznał John’a Caplesa. Człowieka, który całe swoje życie zawodowe poświęcił szukaniu odpowiedzi na to pytanie. Nie wierzył w żadne słowa dotyczące działania reklamy, dopóki go nie sprawdził i nie przetestował w praktyce. Chcesz wiedzieć jakie wnioski płyną z jego doświadczeń? Koniecznie przeczytaj ten artykuł.
Magazyn Fortune opublikował artykuł pod tytułem: “David Oglivy Geniusz?” “Zwróciłem się do mojego prawnika, by wytoczył sprawę wydawcy o znak zapytania. Nie umiem czytać arkusza kalkulacyjnego, posługiwać się komputerem, jeździć na nartach, grać w golfa ani malować. Ale jeśli chodzi o moją dziedzinę, to, jak mówi Advertising Age, jestem królem twórczej reklamy.” Narcyz, który zbyt wysoko się ceni?
Zdecydowanie nie!
Nagłówek jest najważniejszą częścią reklamy. To on decyduje czy ludzie zechcą zapoznać się z zawartością czy nie. Wszyscy chcemy wiedziec o czym za chwilę bedziemy czytali, aby podjąć decyzję czy opłaca się nam to zrobić. Jednym z głównych autorytetów w dziedzinie opracowywania nagłówków, którym nie można się oprzeć, jest Victor O. Schwab. I choć o jego prywatnym życiu wiemy niewiele, to o jego twórczości można by napisac książkę. Jeżeli poważnie myślisz o tworzeniu dobrych reklam, nie możesz przegapić przykładów Victora O. Schwaba.
Amerykański Adage.com umieścił go na pierwszym
miejscu swojej listy stu największych ludzi reklamy.
Jego podejście do marketingu zawsze budziło ogromny podziw i szacunek. Stał się wzorem dla marketerów na całym świecie. Poznajcie Williama Bernbacha człowieka, który twierdzi, że najpotężniejszym elementem w reklamie jest prawda.
Jeżeli uważasz, że dzieci sławnych rodziców robią karierę tylko dzięki swojemu nazwisku, czas, żebyś poznał Kota Przyborę i Iwo Zaniewskiego. Mają na swoim koncie mnóstwo najskuteczniejszych Polskich kampanii reklamowych. I wszystko zawdzięczają wyłącznie sobie. Poznali się wiele lat temu, jako mali chłopcy. Ich przyjaźń przetrwała do dzisiaj. Dziś są właścicielami jednej z najlepszych agencji reklamowych w Polsce.
Tworzył kampanie, które ratowały marki przed katastrofą.
W swoich reklamach łamał tematy tabu, a postaci za pomocą których reklamował produkty, zna do dziś kilka pokoleń. Poznaj człowieka, który został doceniony dopiero po 60-tce. Ludzie z branży musieli dorosnąć do jego pomysłów, które wyprzedzały tamte czasy o dobre kilka lat. Poznaj Leo Burnetta, niekwestionowanego mistrza reklamy.
Szanowny ekspercie.
Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.
Sprawdź to - kliknij tutaj.
Lubisz nasze treści i to co robimy?
Możesz publikować je u siebie, sprawdź
także jak jeszcze możesz nas wesprzeć.