Spis treści:

Piszemy dochodowe
treści reklamowe  
Wyceń za darmo
Metafora
koncepcyjna
Nadajemy sens i rozu­miemy nowe kon­cep­cje przez porów­na­nie ich do innych, które zna­li­śmy już wcześniej.
Czy wyko­rzy­stu­jesz obra­zo­wa­nie lub suge­stywny język, by wyja­śnić trudne poję­cia?

Pomóż ludziom zro­zu­mieć Twój prze­kaz poprzez nakre­śle­nie dosłow­nej lub ukry­tej prze­no­śni. Wykorzystaj to sko­ja­rze­nie, by pomóc ludziom zro­zu­mieć poję­cie i wpły­nąć na to, jak jest ono postrzegane.

Mądrego miło posłuchać

Szanowny ekspercie.
Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

Sprawdź to - kliknij tutaj.

Lubisz nasze treści i to co robimy?
Możesz publikować je u siebie, sprawdź
także jak jeszcze możesz nas wesprzeć.

Założyciel Microsoft Corp.
Najbogatszy człowiek na
świecie kilka lat z rzędu.
Otrzymaj ofertę