Poznaj główne składniki pomidorowej potęgi marki Heinz.
Nazwa Heinz pochodzi od nazwiska twórcy firmy – amerykańskiego przedsiębiorcy
Henry'ego Johna Heinza.
Jak rodziła się marka najpopularniego keczupu świata
Henry John Heinz stworzył swoją firmę w 1869 roku. Jego pierwszym produktem był chrzan, który pakował w przezroczyste, szklane butelki. Celem takiego zabiegu było pokazanie klientom, że produkt jest naturalny, nie zawiera sztucznych dodatków i niepotrzebnych wypełniaczy.
W 1876 r. został stworzony pierwszy keczup tej marki.
Jego wyznacznikiem było wykorzystywanie dojrzałych pomidorów z odpowiednią ilością octu. Opracowana wówczas receptura wykorzystywana jest do dziś w produkcji keczupu Heinz.
Obecnie firma oferuje ponad 60 różnych produktów:
sosów, dań w puszce, kilka rodzajów keczupów.

Na początku XX wieku jednym z przywilejów kobiet pracujących w firmie Heinz był cotygodniowy manicure.
Warto też wiedzieć że:
W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.
Hasła reklamowe i slogany marki Heinz akcentują m.in. duży wybór produktów oraz ich naturalnych charakter.
Najsłynniejsze hasła i slogany reklamowe Heinz’a
-
- No sin
- Bez grzechu
-
- Grown not made
- Wyhodowany nie wyprodukowany
-
- No other ketchup tastes like Heinz!
- Żaden inny keczup nie smakuje jak Heinz!
-
- A przy okazji...
W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.
Najpopularniejsze reklamy marki Heinz
W 2020 roku marka Heinz ujednoliciła cały branding. Od tej pory opakowania wszystkich produktów wyglądają jak z tej samej fabryki.








Warto też wiedzieć, że
W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.
Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.