Heinz - jak rodziła się marka najpopularniejszego keczupu świata | Owocni
X
X

Napisz kilka słów o swoim projekcie
i otrzymaj niezobowiązującą ofertę.

Imię:
Mój email to:
Tel. Opcjonalnie
Napisz kilka słów o swoim projekcie
Podstawy
I techniki
Copywriting
w internecie
Nazewnictwo
I pozycjonowanie
Ikony
i ich historie
Wskazówki ekspertów

Projektowanie stron

Web design

Marketing internetowy

Agencja marketingowa

Projektowanie logo

Branding

Tworzenie nazw

Naming

Przekonujące treści

Copywriting

Heinz

Krótka historia marketingu firmy


Nazwa: Heinz

Branża: FMCG

Data założenia: 1869

Mariusz Słowik

Autor:

Mariusz
Słowik

Poznaj główne składniki pomidorowej potęgi marki Heinz.

Nazwa Heinz pochodzi od nazwiska twórcy firmy – amerykańskiego przedsiębiorcy Henry'ego Johna Heinza.

Jak rodziła się marka najpopularniego keczupu świata


Henry John Heinz stworzył swoją firmę w 1869 roku. Jego pierwszym produktem był chrzan, który pakował w przezroczyste, szklane butelki. Celem takiego zabiegu było pokazanie klientom, że produkt jest naturalny, nie zawiera sztucznych dodatków i niepotrzebnych wypełniaczy.


W 1876 r. został stworzony pierwszy keczup tej marki.


Jego wyznacznikiem było wykorzystywanie dojrzałych pomidorów z odpowiednią ilością octu. Opracowana wówczas receptura wykorzystywana jest do dziś w produkcji keczupu Heinz.


Obecnie firma oferuje ponad 60 różnych produktów:
sosów, dań w puszce, kilka rodzajów keczupów.

Na początku XX wieku jednym z przywilejów kobiet pracujących w firmie Heinz był cotygodniowy manicure.

Warto też wiedzieć że:

W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.

Hasła reklamowe i slogany marki Heinz akcentują m.in. duży wybór produktów oraz ich naturalnych charakter.

Najsłynniejsze hasła i slogany reklamowe Heinz’a

    • No sin
    • Bez grzechu
    • Grown not made
    • Wyhodowany nie wyprodukowany
    • No other ketchup tastes like Heinz!
    • Żaden inny keczup nie smakuje jak Heinz!
    • A przy okazji...

W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.

Najpopularniejsze reklamy marki Heinz

W 2020 roku marka Heinz ujednoliciła cały branding. Od tej pory opakowania wszystkich produktów wyglądają jak z tej samej fabryki. 

heinz-fries
heinz
heinz
Heinz-ketchup
heinz-ketchup
heinz-burger
heinz-fries
heinz-hotdog

Warto też wiedzieć, że

W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.

Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.

Poznaj fascynujące historie znanych marek

Image
Dobre teksty, pisane są
przez dobrych ludzi
Jeśli odpowiada Ci ten spokojny klimat porozumienia
panujący w małych zespołach,to u Owocnych
poczujesz się jak w domu.