Marka, która urodziła nowy “gatunek” butów
Nazwa Adidas pochodzi od skrótu imienia i nazwiska założyciela firmy Adolfa Dasslera.
Co ciekawe, sympatycy marki na całym świecie przypisują własne znaczenia tej nazwie, np. „All Day I Dream About Soccer” - „Cały Dzień Marzę o Piłce Nożnej”.
Sekrety marki, która stała się synonimem sportowego obuwia
W 1949 Adolf Dassler zarejestrował markę Adidas i tak rozpoczęła się nowa
era butów, które stały się największą potęgą obuwniczą na świecie.
Po sukcesie niemieckich piłkarzy w meczu z Węgrami z 1954 r. w innowacyjnych korkach do gry
marki Adidas, Dassler postanawia sponsorować także te mniej widowiskowe dyscypliny sportu.
Od tego czasu konsekwentnie budowany jest wizerunek marki nierozerwalnie kojarzonej ze sportem
i olimpijskimi emocjami.
Nazwa pochodzi od imienia i nazwiska założyciela firmy - „Adi” od
Adolfa, „Das” od Dasslera. Te dwa pierwsze człony imienia i nazwiska połączono w jeden wyraz,
który stał się jedną z największych i najważniejszych marek przemysłu obuwniczego na świecie.
Brat założyciela firmy Adolfa Dasslera - Rudolf Dassler był twórcą marki Puma.
Warto też wiedzieć że:
W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.
Zobacz, jakie emocje kryją się w hasłach reklamowych i sloganach uznanej sportowej marki.
Najlepsze hasła i slogany reklamowe Adidasów
-
- Impossible is nothing
- Niemożliwe nie istnieje
-
- All in or nothing
- Wszystko, albo nic
-
- A przy okazji...
- Wszystko, albo nic
W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.
Przykłady świetnych reklamy marki Adidas
Reklamy firmy Adidas od samego początku romansowały z największymi sportowcami na świecie. Ale ewolucja jaką w tym czasie przeszły jest naprawdę imponująca.
Warto też wiedzieć, że
W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.
Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.