Pomysł na nazwę środka
czystości, pachnący
świeżością
Nazwa stanowi połączenie dwóch słów – łacińskiego „domus” (dom) oraz zaczerpniętego ze starożytnej Greki „osteo” (kość).
Domestos to kość – kręgosłup/podpora każdego domu.
Historia światowej sławy
stróża czystości milionów toalet
Popularna marka środków czystości Domestos narodziła się w 1929 roku w Wielkiej Brytanii. Jej założycielem był Wilfred Handley. Ze zwykłego domokrążcy sprzedającego swój środek z czerwoną nakrętką stał się właścicielem jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek świata.
W latach 50-tych Domestos zaczął być dostępny w mniejszych butelkach z papierową etykietą i charakterystyczną czerwoną nakrętką, której kształt do dziś niewiele się zmienił. W latach 60-tych markę przejął Unilever, który wprowadził niebieską, plastikową butelkę, zachowując charakterystyczny, czerwony korek.
Dziś produkt dostępny jest w około 40 krajach. Nazwa nie wszędzie ma taką samą formę – wynika to z ograniczeń prawnych i polityki marki Unilever.
Maskotka Domestosa to
chłopiec o imieniu D*MAN,
który przybliża brzdącom
świat higieny.
Warto też wiedzieć że:
W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.
Hasła reklamowe i slogany Domestosa w bezpośredni sposób odnoszą się do jego sztandarowej misji usuwania brudu.
Najlepsze hasła i slogany
reklamowe Domestos
-
- Kill germs to death
- Zabija zarazki na śmierć
-
- Millions of Germs Will Die
- Miliony zarazków zginie
-
- Unstoppable
- Nie do zatrzymania
W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.
Przykłady najlepszych
reklam firmy Domestos
Domestos w swoich reklamach najczęściej personifikuje bakterie, zarazki i wirusy. Następnie stawia swój produkt w roli bezwzględnego killera. Schemat skuteczny, pozostaje niemal zawsze ten sam.
Warto też wiedzieć, że
W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.
Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.