W nazewniczym obiektywie nazwy Canon
Nazwa Canon to odwołanie do pierwszego aparatu wyprodukowanego przez firmę – Kwanon.
Z kolei za nazwą Kwanon kryły się siły i moce nadprzyrodzone...
Od Laboratorium Precyzyjnych Urządzeń Optycznych przez boginię miłosierdzia do nazwy Canon.
W 1933 r. dwaj kuzyni – Goro Yoshida i Saburo Uchida powołali do życia Laboratorium Precyzyjnych Urządzeń Optycznych. W 1937 r. do spółki dołączył Takeshi Mitarai, ówczesny Prezes japońskiego Czerwonego Krzyża, który wraz z braćmi powołał do życia firmę Przedsiębiorstwo Optyki Precyzyjnej z kapitałem początkowym: milion jenów. Firma pierwsze trzy dekady skoncentrowała się na rozwoju optyki. Ta praca zaowocowała pierwszym, japońskim małoobrazkowym aparatem fotograficznym 35 mm Kwanon. Krokiem milowym firmy, po którym zmieniła się optyka patrzenia na nią na arenie międzynarodowej był rok 1950, kiedy to Takeshi Mitarai wynegocjował kontrakt z amerykańską firmą Bell & Howell, co zapoczątkowało długą kooperację między tymi krajami.
Firma przyjęła nazwę Canon Camera w 1947 r. Było to nawiązanie do pierwszego aparatu wyprodukowanego przez firmę. Z kolei ta nazwa, Kwanon inspirowana była imieniem buddyjskiej bogini miłosierdzia.

Roczne zyski ze sprzedaży utrzymują się na poziomie 3,467 miliardów, a firma zatrudnia około 118 tys. pracowników w 200 filiach na całym świecie.
Warto też wiedzieć że:
W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.
Zoom na hasła i slogany reklamowe Canona prezentuje świeży i uniwersalny wydźwięk tych treści.
Najlepsze hasła i slogany
reklamowe Canon
-
- Make it possible with Canon
- Uczyń to możliwym z Canonem
-
- You can Canon
- Możesz z Canonem
-
- See Impossible
- Zobacz niemożliwe
W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.
Przykłady najlepszych
reklam firmy Canon



Warto też wiedzieć, że
W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.
Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.