Poznaj sekret „rajskiej” nazwy marki Bounty
Nazwa pochodzi od grupy niezamieszkałych wysp na Pacyfiku należących do Nowej Zelandii.
Co ciekawe, same wysepki mają niewiele wspólnego z rajską otoczką kreowaną w przekazie reklamowym Bounty.
Bounty: tropikalny zakątek wpisany w nazwę batonika
Baton Bounty został wprowadzony na rynek w 1951 roku w Anglii i Kanadzie. Ma kokosowe nadzienie i pokryty jest mleczną czekoladą. Powstała również wersja w gorzkiej czekoladzie a także limitowane serie o smaku mango i wiśni, dostępne tylko w niektórych krajach.
Nazwa batona pochodzi od archipelagu niezamieszkałych wysepek należących do Nowej Zelandii. To skaliste granitowe wyspy które w praktyce mają niewiele wspólnego z rajskim krajobrazem przedstawianym w przekazie reklamowym marki.

Od 2007 r. batony Bounty w Europie nie są już wegańskie. Serwatka w wielu produktach wytwarzana jest przy udziale podpuszczki zwierzęcej.
Warto też wiedzieć że:
W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.
Hasło reklamowe Bounty odwołuje się do charakterystycznego – kokosowego smaku batonika, a kokos to drzewo kojarzone z rajskimi ciepłymi wyspami.
Najlepsze hasła reklamowe Bounty
-
- Taste of paradise
- Smak raju
-
- A little bit of... Bounty
- Odrobina... Bounty
W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.
Przykłady genialnych
reklam firmy Bounty



Warto też wiedzieć, że
W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.
Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.