Jedna z pierwszych nazw stworzonych z użyciem klucza numerycznego
Nazwa pochodzi od godzin otwarcia sklepu, które w czasach upowszechnienia marki były wyjątkowo rewolucyjne.
Deklaracja zawarta w nazwie była znakiem zmian zachodzących w branży spożywczej, a zarazem oznaczała dla klientów coś więcej.
Historia nazwy sieci sklepów,
która czerpie z magii liczb
Nazwa 7-eleven powstała, aby zaakcentować nowe godziny funkcjonowania sklepów - od 7 rano do 11 wieczorem. Sklepy dzierżące taki szyld miały być otwarte całe dnie przez siedem dni w tygodniu, aby być zawsze pod ręką ludzi i spełniać ich konsumpcyjne potrzeby. Dało to podwaliny pod nowe sklepy typu convenience, które stały się lokalnymi delikatesami, oferującymi produkty pierwszej potrzeby dla swoich Klientów. Nazwa miała jednocześnie bardzo praktyczny wymiar przejrzyście i wprost przedstawiając godziny otwarcia sklepów.
Warto nadmienić, że w 1946 roku dostępność sklepów przez cały dzień i to siedem dni w tygodniu była precedensem, którego np. polskie sklepy dostąpiły dopiero w realiach wczesnego kapitalizmu. Kolejne dekady pomnażały sieć na wszystkich kontynentach. Dziś 7-eleven to aż 53.000 sklepów zlokalizowanych zarówno w USA, jak i na Dalekim Wschodzie, w Hong Kongu czy Bangkoku.
Pierwsza nazwa sieci delikatesów brzmiała Tote'm Stores i dotrwała aż do 1946 roku.
Warto też wiedzieć że:
W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.
Zobacz, czy 7-eleven także w hasłach reklamowych i sloganach nawiązuje do magii liczb.
Najlepsze hasła i slogany
reklamowe 7-eleven
-
- Oh Thank Heaven for 7-eleven
- Dziękuję niebiosom za 7-eleven
-
- Where the good things come easy
- Gdzie dobre rzeczy przychodzą łatwo
W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.
Przykłady genialnych
reklam firmy 7-eleven
Warto też wiedzieć, że
W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.
Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.