Nazewnicza gra, w której zwyciężyła nazwa Sega
Sega to skrót od pierwszych liter SErvice GAmes, czyli Serwis Gier.
W efekcie tego nazewniczego „ścięcia” powstała bardzo krótka, dźwięczna nazwa.
Sega: marka, która powstała z myślą o... nudzących się żołnierzach
Treść: Początki marki Sega sięgają roku 1940, gdy w stolicy Hawajów, Honolulu powstaje firma Standard Games. Firma produkuje automaty do gier, które zapewniają rozrywkę stacjonującym na wyspie żołnierzom amerykańskim.
Automaty zyskują coraz większą popularność nie tylko wśród mundurowych. Działalność przenosi się z Hawajów do stolicy nowoczesnych technologii – japońskiego Tokio. Nazwa Sega zostaje oficjalnie zarejestrowana w roku 1960 jako skrót od Service Games. Firma od producenta gier na automaty, które olbrzymią popularnością w różnych częściach świata cieszą się w latach 70-tych i 80-tych, staje się także twórcą gier komputerowych i konsol, które podbijają świat. Jedną z ikon marki Sega jest sympatyczny brand hero Sonic, który pojawił się w wielu odsłonach gier i kampaniach promocyjnych firmy.
Sega w 1982 r. wypuściła na rynek pierwszą grę stworzoną w stereoskopowej grafice 3D - SubRoc 3D.
Warto też wiedzieć że:
W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.
Sega buduje wizerunek wyjątkowej, lepszej od konkurencji marki z pomocą haseł reklamowych i sloganów o uniwersalnym wydźwięku.
Najlepsze hasła i slogany
reklamowe Sega
-
- C'est plus fort que toi
- Silniejsze od ciebie
-
- Welcome to the next level
- Witaj na następnym poziomie
-
- The Arcade Experts
- Eksperci od gier
W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.
Przykłady genialnych
reklam marki Sega
Warto też wiedzieć, że
W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.
Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.