Tajemnice wyważenia nazwy dla opon Michelin
Przedsiębiorstwo oponiarskie założyło dwóch braci – Édouard i André Michelin.
To od ich nazwiska firma wzięła swoją nazwę.
Droga na oponiarski szczyt braci Michelin
Przedsiębiorstwo zajmujące się wyrobem materiałów gumowych założyło dwóch braci André i Édouard Michelin. Miało to miejsce w 1889 roku we francuskim mieście Clermont-Ferrand. Wynalazki tamtego okresu oraz prace nad unowocześnieniem kół zainspirowały braci do rozpoczęcia przygody z oponami. Michelinowie zaprojektowali i stworzyli pierwszą zdejmowaną oponę pneumatyczną. Jej wymiana trwała zaledwie 15 minut, o czym informował pierwszy slogan marki. Bracia zainwestowali w patent i reklamę.
Ich opony cieszyły się dużym powodzeniem na wyścigach kolarskich i samochodowych, co przyniosło przedsiębiorstwu ogromny rozgłos. Łatwość wymiany ogumienia i jego solidność przyczyniły się m.in. do zwycięstwa aut wyposażonych w opony Michelin w Rajdzie Paryż-Brest-Paryż czy Paryż-Bordeaux. Rodzinna firma dwóch pasjonatów szybko stała się wiodącą marką na rynku. Pozostaje nią do dziś produkując opony zarówno do samochodów osobowych, ciężarowych, rolniczych, jak i przez wiele lat zaopatrując w opony bolidy Formuły 1.

Maskotka przedsiębiorstwa, tzw. Ludzik Michelin nazywa się Bibendum i jest jednym z najstarszych znaków towarowych na świecie.
Warto też wiedzieć że:
W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.
Hasła reklamowe i slogany Michelin mają uniwersalny charakter – odnoszą się do bezpieczeństwa, wygody jazdy, jak i szeroko rozumianego postępu.
Najlepsze hasła i slogany
reklamowe Michelin
-
- A better way forward
- Lepsza droga do postępu
-
- The right tire changes everything
- Właściwa opona zmienia wszystko
-
- Your guardian angel this winter
- Twój anioł stróż tej zimy
W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.
Przykłady genialnych
reklam firmy Michelin



Warto też wiedzieć, że
W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.
Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.