X
X

Napisz kilka słów o swoim projekcie
i otrzymaj niezobowiązującą ofertę.

Imię:
Mój email to:
Tel. Opcjonalnie
Napisz kilka słów o swoim projekcie
Podstawy
I techniki
Copywriting
w internecie
Nazewnictwo
I pozycjonowanie
Ikony
i ich historie
Wskazówki ekspertów

Projektowanie stron

Web design

Marketing internetowy

Agencja marketingowa

Projektowanie logo

Branding

Tworzenie nazw

Naming

Przekonujące treści

Copywriting

L'Oreal

Krotka historia
marketingu firmy


Nazwa: L'Oreal

Branża: Kosmetyki

Data założenia: 1909

Jak kosmetyczna marka została zafarbowana nazwą L'Oreal

Nazwa L'Oreal pochodzi od francuskiego słowa „aureola”.


To nazwa o charakterze symbolicznym, która mówi o farbie dodającej włosom blasku – niczym anielska aureola.  

Zobacz jak powstała otoczona aureolą marka L'Oreal


W 1909 r. młody francuski inżynier-chemik Eugène Schueller opracowuje formułę substancji farbującej włosy. Swojemu rewolucyjnemu odkryciu nadaje nazwę „Auréale”, co ma znaczenie metaforyczne. Farba po nałożeniu na włosy nadaje im przecież blasku, co kojarzy się z anielską aureolą. Innowacyjny produkt wzbudza olbrzymie zainteresowanie – farba do włosów rozchodzi się na pniu kupowana przez paryskich fryzjerów.


Firma szybko rozszerza swoją działalność na kolejne miasta Francji, a wkrótce także inne kraje i regiony świata takie jak: USA, Brazylia, Rosja czy Daleki Wschód. Marka zajmuje się już nie tylko produkcją farb do włosów, ale również innych kosmetyków. Wraz z rozwojem biznesu Schueller inwestuje w masową produkcję jednocześnie lekko zmieniając nazwę na obecnie funkcjonującą L'Oreal. Obecnie L'Oreal to prawdziwy potentat w produkcji kosmetyków. Koncern posiada sześć ośrodków badawczych na świecie, zatrudniając setki naukowców pracujących nad nowymi recepturami. 

L'Oreal kupił markę The Body Shop za 562 miliony funtów.

Warto też wiedzieć że:

W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.

L'Oreal wykorzystuje w promocji hasła reklamowe i slogany, będące kontynuacją i subtelną modyfikacją hasła powstałego w latach 70-tych ubiegłego wieku: „Ponieważ jestem tego warta”. 

Najlepsze hasła i slogany
reklamowe L'Oreal

    • Because you're worth it
    • Ponieważ jesteś tego warta
    • Because we're worth it
    • Ponieważ jesteśmy tego warte

W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.

Przykłady genialnych
reklam firmy L'Oreal

L'Oreal hasło reklamowe
L'Oreal marketing
L'Oreal nazwa

Warto też wiedzieć, że

W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.

Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.

Image
Dobre teksty, pisane są
przez dobrych ludzi
Jeśli odpowiada Ci ten spokojny klimat porozumienia
panujący w małych zespołach,to u Owocnych
poczujesz się jak w domu.