Układamy w jedną całość sekret nazwy Lego
Lego to skrót od duńskiego zwrotu „Leg godt”, co oznacza „Baw się dobrze”.
Tym samym nazwa odnosi się do kluczowej cechy klocków – dostarczaniu dzieciom, młodzieży i dorosłym dobrej zabawy.
Jak zmontowany został sukces klocków Lego
Pierwsze produkty, ochrzczone nieco później nazwą Lego, pojawiają się na duńskim rynku w 1932 r. Początkowo były to drewniane zabawki produkowane przez przedsiębiorstwo Ole Kirka Christiansena. W 1934 r. firma przyjmuje nazwę Lego od duńskiego zwrotu „Leg godt”, co oznacza „Baw się dobrze”. W 1947 r. Lego rozpoczyna produkcję zabawek z tworzywa sztucznego, co staje się krokiem milowym w rozwoju firmy. W 1949 r. Christiansen decyduje się na wprowadzenie na rynek kolorowych elementów, które połączone w jedną całość tworzą efektowne konstrukcje: klocków Lego. Nowy pomysł od razu spotyka się z olbrzymim zainteresowaniem odbiorców w najróżniejszym wieku.
W 1958 r. firma opatentowała sposób łączenia klocków. W latach 60-tych Lego umożliwiało już budowę z klocków całych miast z modelami domów oraz ludzi. Na przestrzeni lat powstały dziesiątki serii klocków, które można było rozbudowywać i łączyć z innymi zestawami. Główną zaletą Lego stała się możliwość nie tylko budowania obiektów na podstawie dostępnej instrukcji, ale przede wszystkim kreatywne tworzenie konstrukcji i pojazdów, których granicę wyznacza wyobraźnia.
Lego posiada ok. 70% udziału w rynku składanych klocków na świecie.
Warto też wiedzieć że:
W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.
Hasła reklamowe i slogany Lego odwołują się do kreatywnej zabawy, jakie oferują klocki tej marki.
Najsłynniejsze hasła i slogany reklamowe Lego
-
- Make your world possible
- Uczyń twój świat możliwym
-
- Just imagine
- Tylko sobie wyobraź
-
- Play on
- Włącz zabawę
W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.
Najpopularniejsze reklamy firmy Lego
Warto też wiedzieć, że
W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.
Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.