X
X

Napisz kilka słów o swoim projekcie
i otrzymaj niezobowiązującą ofertę.

Imię:
Mój email to:
Tel. Opcjonalnie
Napisz kilka słów o swoim projekcie
Podstawy
I techniki
Copywriting
w internecie
Nazewnictwo
I pozycjonowanie
Ikony
i ich historie
Wskazówki ekspertów

Projektowanie stron

Web design

Marketing internetowy

Agencja marketingowa

Projektowanie logo

Branding

Tworzenie nazw

Naming

Przekonujące treści

Copywriting

ING

Szybka historia
marketingu firmy


Nazwa: ING

Branża: Bank i ubezpieczenia

Data założenia: 1991

Mariusz Słowik

Autor:

Mariusz
Słowik

Ujawniamy, co kryje się pod trzema pomarańczowymi literami ING

ING to skrót od Internationale Nederlanden Groep, czyli Międzynarodowa Grupa Holenderska.


Nazwa mówi o korzeniach firmy, a zarazem stanowi odwołanie do jej międzynarodowego zasięgu. 

Mariaż banku i ubezpieczeń, który zapewnił holenderskiej firmie globalny sukces


Marka ING powstała w Holandii w 1991 r. w wyniku fuzji NMB Postbanku z Nationale-Nederlanden. Połączenie instytucji finansowej z towarzystwem ubezpieczeniowym dało początek grupie ING, w skład której weszło wiele firm działających w sektorze bankowości, inwestycji i ubezpieczeń.


Dziś ING Group to marka o zasięgu międzynarodowym obsługująca miliony klientów w 50 krajach świata. W Polsce funkcjonuje pod szyldem ING Bank Śląski od 2001 r., po połączeniu Banku Śląskiego z ING Bankiem.


Nazwa ING jest skrótem trzech słów: Internationale Nederlanden Groep, co podkreśla międzynarodowy charakter firmy, a zarazem jej holenderskie korzenie. 

Pomarańczowy lew w logo ING to nawiązanie do herbu królewskiej dynastii holenderskiej Oranje-Nassau.

Warto też wiedzieć że:

W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.

Hasła i slogany reklamowe grupy ING, w tym ING Banku Śląskiego mówią o finansach w bardziej uniwersalny sposób kładąc m.in. akcent na „pierwiastek” ludzki.

Najlepsze hasła i slogany
reklamowe ING

    • Forward banking
    • Bankowość jutra
    • Liczą się ludzie

W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.

Przykłady genialnych
reklam firmy ING

ING reklama
ING nazwa
ING kampania

Warto też wiedzieć, że

W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.

Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.

Image
Dobre teksty, pisane są
przez dobrych ludzi
Jeśli odpowiada Ci ten spokojny klimat porozumienia
panujący w małych zespołach,to u Owocnych
poczujesz się jak w domu.