Ujawniamy, co kryje się pod trzema pomarańczowymi literami ING
ING to skrót od Internationale Nederlanden Groep, czyli Międzynarodowa Grupa Holenderska.
Nazwa mówi o korzeniach firmy, a zarazem stanowi odwołanie do jej międzynarodowego zasięgu.
Mariaż banku i ubezpieczeń, który zapewnił holenderskiej firmie globalny sukces
Marka ING powstała w Holandii w 1991 r. w wyniku fuzji NMB Postbanku z Nationale-Nederlanden. Połączenie instytucji finansowej z towarzystwem ubezpieczeniowym dało początek grupie ING, w skład której weszło wiele firm działających w sektorze bankowości, inwestycji i ubezpieczeń.
Dziś ING Group to marka o zasięgu międzynarodowym obsługująca miliony klientów w 50 krajach świata. W Polsce funkcjonuje pod szyldem ING Bank Śląski od 2001 r., po połączeniu Banku Śląskiego z ING Bankiem.
Nazwa ING jest skrótem trzech słów: Internationale Nederlanden Groep, co podkreśla międzynarodowy charakter firmy, a zarazem jej holenderskie korzenie.
Pomarańczowy lew w logo ING to nawiązanie do herbu królewskiej dynastii holenderskiej Oranje-Nassau.
Warto też wiedzieć że:
W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.
Hasła i slogany reklamowe grupy ING, w tym ING Banku Śląskiego mówią o finansach w bardziej uniwersalny sposób kładąc m.in. akcent na „pierwiastek” ludzki.
Najlepsze hasła i slogany
reklamowe ING
-
- Forward banking
- Bankowość jutra
-
- Liczą się ludzie
W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.
Przykłady genialnych
reklam firmy ING
Warto też wiedzieć, że
W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.
Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.