Nazwa słynnej marki, która stała się synonimem elegancji i luksusu
Nazwa pochodzi od nazwiska twórcy marki – francuskiego projektanta Christana Diora.
Krótkie jednosylabowe nazwisko doskonale sprawdziło się w roli sztandarowej nazwy.
Sukces szyty na miarę projektanta, który rozpoczął erę firmowania swoich kolekcji własnym nazwiskiem.
Christian Dior powołał swój projekt do życia w 1946 roku. Pierwsza kolekcja „New Look” cechowała się wąską talią osy i niebywale szeroką spódnicą. Jego następca, uczeń Yves Saint Laurent – kontynuował dzieło mistrza. Jego pierwsza kolekcja oparta była na bazie trapezu i odniosła olbrzymi sukces. Od tego momentu nazwiska jako marka zaczęła funkcjonować w świecie mody i przynosić najwyższe laury projektantom.
Współcześnie właścicielem marki Dior jest koncern LVMH, który posiada w swoim portfolio Moet Hennessy – luksusowe koniaki i szampany czy ekskluzywną markę odzieżową Louis Vuitton.

Do wiernych klientów Diora należała księżna Diana, która w 1995 roku pokazała się z torebką Lady Dior.
Warto też wiedzieć że:
W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.
Hasła reklamowe i slogany Dior są bardzo krótkie, ale pełne emocjonalnej treści.
Najlepsze hasła i slogany
reklamowe Dior
-
- Dior addict
- Dior uzależnia
-
- Dior j'adore
- Dior uwielbiam
W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.
Przykłady najlepszych
reklam marki Dior



Warto też wiedzieć, że
W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.
Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.