Świetne marki od zawsze przyciągają najlepszych
pracowników, uwodzą klientów i napędzają zyski.
Pomożemy Ci stworzyć świetną markę. Zaprojektujemy nazwę,
która wyśle czytelny komunikat i wywoła skojarzenia,
które będą miały duży wpływ na decyzje klientów.
owocnych nazw
Już za chwilę nazwa stanie się centrum marketingu Twojej firmy.
Będzie wpływać na to, jak cię widzą klienci, pracownicy i partnerzy.
Nazwy jako aktywa niematerialne stanowią średnio
3/4 całej wartości firmy. Warto wybrać je mądrze.
Dlaczego jedne nazwy chwytają, a inne zostają niezauważone?
Jak wywołać właściwe emocje, zdobyć zaufanie i sympatię?
To tylko niektóre części układanki, którą pomożemy Ci rozwiązać.
Nasz poradnik dotyczący mądrego
projektowania nazw dla właścicieli
małych firm stał się tak popularny,
że cytuje go cała fachowa prasa:
Jeśli chcesz możesz pobrać darmowy egzemplarz.
Kliknij tutaj (PDF)
Czy naprawdę dajecie 100% gwarancji satysfakcji?
Czy przedstawicie zupełnie nowe propozycje, jeśli aktualne mi się nie spodobają?
Czy udaje wam się kończyć projekty w ciągu kilku dni?
Czy projektujecie także nazwy międzynarodowe?
Czy możemy zacząć współpracę niezwłocznie?
Czy mogę zaprojektować z wami także logo dla nazwy?
Cały proces zamkamy w rozsądnej cenie dla małych firm.
Każdy projekt jest inny. Każdy wyceniamy indywidualnie,
elastycznie i przyjaźnie. Tylko jakość nie podlega negocjacji.
90% pracy wykonamy
za 50% ceny.
Drugą połowę rozliczymy,
gdy będziesz w pełni zadowolony
ze wszystkich efektów naszej pracy.
Domowa manufaktura miała mieć na metkach słodką nazwę,
która od razu będzie kojarzyć się z ich branżą. Miało być prosto
i kreatywnie. Warunkiem sukcesu była wolna domena internetowa.
Obie mamy to Agnieszki. Nazwa AGA-TKA wydawała się faworytem.
Poproszono nas o dodatkowe propozycje. Takie, które nawiązują do
zabawek i takie, które można by wprowadzić na rynek zagraniczny.
W kolejnej odsłonie pojawił się miś Nitkacy, zabawne Uszytki oraz
wersja zagraniczna: Needlife (Od angielskiego słowa Neddle - szyć).
Kolejne propozycje utwierdziły mamy w przekonaniu, że pomysł
z Iglarkami podoba się im najbardziej – i tak bywa najczęściej.
OPINIA KLIENTA
Michał N. - Właściciel
Odzież sportowa dla wymagających musi mieć nazwę, która sprosta
równie wymagającym warunkom na rynku. To wymagająca branża.
Zaproponowaliśmy grę słowami „next level” (ang. następny poziom).
Zwięźle, mocno i z wieloma opcjami rozwoju. Brawo nasi!
Chcieliśmy, by nazwa brzmiała przystępnie i działała „na ulicy”.
Carmnik, czyli car (ang. samochód) + karmnik tworzy konkretny przekaz
w zabawnym, działającym na wyobraźnię wydaniu. Karma wraca!
OPINIA KLIENTA
Grzegorz M. Dyrektor produkcji
Krótka, prosta i łatwa do zapamiętania. W optymalny sposób przekazuje
wyróżniki marki. Element „bio” odnoszący się do owoców i warzyw oraz
nawiązanie do mocnego i natychmiastowego pobudzenia. Bomba!
Jacek G. Prezes Zarządu
Zaproponowaliśmy nazwę, która zawiera dźwięk jako narzędzie pracy
i wolność jako ideę, która tej pracy przyświeca. To nazwa pełna prostoty
i znaczenia zarazem. Rzadko tworzy się nazwę tak wdzięcznej działalności.
Michał H. - Właściciel
Nazwa odwołuje się do szlachetnego aromatu. Cynamon to egzotyka
i smak. Biel to czystość, wyjątkowość. Każde ze słów jest znajome,
ale razem są oryginalne i niespotykane. Jak w dobrym przepisie.
Tomasz C. - Prezes Zarządu.
Poszukiwaliśmy nazwy trafiającej do młodych ludzi. Natchnieniem okazał
się niezwykły kształt opakowania. Powiedz sayonara tłustemu kebabowi.
Daria C. - Właściciel
Z połączenia istniejących słów: dieta i etykieta powstało zupełnie nowe,
sensownie brzmiące pojęcie Ale Dietykieta to coś więcej niż neologizm.
Pierwsza część mówi o ofercie, druga o stylu działania. „Etykieta diety”
to zasady, które pomogą nam odnaleźć właściwą wagę i samopoczucie.
Rafal S. - Partner zarządający
Wiarygodność, stateczność i zaufanie. Odpowiednie brzmienie i dobry
wygląd. Brzmi niczym bóstwo. Pozytywnie wyróżnia się na tle
konkurencji i nastraja na kontakt z kompetentnym doradcą.
Katarzyna M. - Coach języka
Great Break to Wielki Przełom w mówieniu i myśleniu po angielsku.
Nazwa zawiera w sobie „big promise” – wielką emocjonalną obietnicę
korzyści stojącą za współpracą z marką Great Break: „jestem
w stanie przełamać się i zacząć mówić.” Komunikuje – yes, you can.
Karol M. - Właściciel
Aby zrozumieć tą nazwę, wystarczy rozumieć język angielski. Beef to
wołowina. Best to najlepszy. Końcówka „st” najwiązuje do bycia pier-
wszym (first). Beefst to najlepsza wołowina w całym Królestwie!
Marcin J. - Właściciel
Zwięzła, gorąca. Ma wszystko, by uwieść internautów. „Oh My Hot” to
przeróbka „oh my God”. Przymiotnik „hot” subtelnie nakierowuje na
branżę, a wykorzystanie znanego emocjonalnego zwrotu, sprawia,
że nazwa łatwiej zapada w pamięć. Marka jest jeszcze w budowie.
Dominik A. - Właściciel
Bardzo emocjonalna i bardzo pozytywna. Bazuje na dwuznaczności
pojęcia „szampański”. Odnosi się do produktu i do nastroju. Szampan to
symbol elegancji i jakości, czyli dokładnie tego, co ma wyróżniać markę.
Huong Vu - Właściciel
Nazwa salonu piękności też powinna być piękna. Zadbaliśmy więc
o melodię i ekskluzywny wygląd nazwy. Beauforia to pełne wdzięku
połączenie francuskiego piękna (beau, beauté ) z radością, euforią.
– 10 w skali piękności!
Wojciech M. - Właściciel
Zgodnie z oczekiwaniami stworzyliśmy tu nowe słowo za którym nie stoi żadne konkretne słownikowe znaczenie, ale ma oryginalne, techniczne brzmienie. Choć Daxor jest nazwą abstrakcyjną, to ma poprawną strukturę fonotaktyczną – brzmi odpowiednio naturalnie i dzięki temu jest łatwa do wymówienia i zapamiętania. To nazwa na lata i na serio.
Stowarzyszenie organizuje głównie otwarte warsztaty majsterkowiczów
rodem z XXI wieku. Nazwa ma charakter „call to action”, czyli jest
jednocześnie wezwaniem do działania. Elektryczne deskorolki? -
Robisz.to! Quadrokoptery? - Robisz.to. Jest też domeną z końcówką TO.
OPINIA KLIENTA
Lucyna R. - Właścicielka
Len + Sen – czasem nazwa może być aż tak prosta! Dwa rymujące się krótkie słowa różniące się tylko jedną literą. Łatwa, neutralna wymowa oraz związek z branżą przy zachowaniu poetyckiego charakteru marki. Wybitny zestaw zalet jak na tylko sześć liter.
Jarosław K. - Specjalista ds. inwestycji
„Premium, primo, prime, prima — to słowa związane z jakością,
pierwszeństwem i wysoką klasą usług. Haus, w szlachetny sposób
definiuje usługę. Unikalne połączenie, wspiera wizję marki każdą sylabą.
Adrian B. - Właściciel
Firmometr – mierzy, co dzieje się w Twojej firmie. Po polsku, po prostu.
Tak łatwych i sugestywnych nazw nie odkrywa się na kolanie. Nie dziwi
nas, że klient wybrał ją jeszcze zanim zobaczył inne propozycje.
Zastanawiasz się jak powinna brzmieć idealna nazwa dla Twojej marki?
Zapytaj nas kompletnie o niezobowiązującą ofertę. Śmiało!
Marzeniom o świetnej firmie warto trochę pomóc.
— Łukasz Błażejewski, dyrektor zarządzający
Razem z menedżerami Gold Finance zbudowaliśmy wizerunek nowej gwiazdy na zatłoczonym rynku finansów. Marka, skierowana jest do mieszkańców małych miast i obszarów wiejskich. Jednak miała kojarzyć się z zagraniczną firmą i spółką matką “Gold Finance”. Gwiazda, wraz z dosłowną jej ilustracją okazała się najbardziej zrozumiała dla osób nie znających języka angielskiego.
Andrzej O. - Wspólnik
Czy wiesz, że: Marsz Mendelssohna odgrywany w kościele na każdej
ceremonii ślubnej został napisany dla księżniczki Victorii Coburg?
To nazwa z królewskim rodowodem! To pochodzenie jest skazane
na sukces. W 2018 roku marka obchodziła swoje dziesięciolecie.
Gratulujemy i dziękujemy.