Dobry biznes zaczyna się od dobrej nazwy

Projektujemy nazwy, które mówią bardzo wyraźnie. Robią odpowiednie wrażenie, a potem łatwo
zapadają w pamięci nowych klientów. Możemy stworzyć jedną dla Ciebie, nawet w ciągu kilku dni.

Wyślijcie mi darmową ofertę teraz

Aby dowiedzieć się wszystkiego, możesz przewijać stronę w dół.

Co zawiera nazwa, która pomoże Ci osiągać świetne zyski?
5 sprawdzonych składników każdej owocnej nazwy...

Za chwilę nazwa stanie się synonimem Twojego biznesu i centralnym punktem jego marketingu. Każdego dnia będzie rozmawiała z tysiącami ludzi w chwilach, w których nie będzie Cię w pobliżu. Będzie najważniejszym elementem każdego szyldu, ulotki i reklamy, i wpłynie na to, jak będą Cię postrzegać klienci, kontrahenci i nowi pracownicy. Nawet najbardziej genialna reklama przynosi mierne rezultaty, jeśli klienci nie zapamiętają Twojej nazwy.

W świecie, w którym każdego dnia do klienta trafia więcej komunikatów reklamowych, niż nasi dziadkowie widzieli przez całe życie, wybór właściwej nazwy jest ważniejszy niż kiedykolwiek. W Owocnych wierzymy, że dobra nazwa powinna pracować tak ciężko jak Ty, dlatego skończymy ją projektować dopiero, gdy będziesz z niej dumny! Zyskaj przewagę nad konkurencją i zainwestuj w dobry start.

Anatomia owocnych nazw.
Diabeł tkwi w szczegółach.

Tworzenie idealnej nazwy jest mieszanką fonetyki, lingwistyki, psychologii oraz strategii marketingowej. Doskonała nazwa wysyła do odbiorców wyraźne sygnały i przywołuje skojarzenia, które mają spory wpływ na ich decyzje.

Zamów darmową ofertę teraz

lub przewiń w dół i zobacz, co dokładnie zawierają owocne nazwy,
które tworzymy dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Co dokładnie otrzymam,
zamawiając nazwę w Owocnych?

Stworzymy dla Ciebie wizerunek, którego konkurencja będzie Ci zazdrościć.

1
Dobrze brzmiącą nazwę,
z której będziesz naprawdę dumny.
Możesz czuć się bezpiecznie. Nie spoczniemy dopóki nie opracujemy takiej nazwy, która będzie
Ci w 100% odpowiadać. Zyskaj przewagę nad konkurencją dzięki nazwie, która będzie
dopasowana, prosta, zapamiętywana i pozytywnie wyróżni Cię w tłumie konkurencji.
2
Propozycję wolnej domeny
identycznej lub spójnej z nową nazwą.
Własny, charakterystyczny adres w Internecie staje się coraz ważniejszy, a nowi klienci
nierzadko będą znajdować Twoją firmę tylko po nim. Zadbamy o to, by domena www
doskonale uzupełniła nową nazwę, oraz pomagała przyciągnąć uwagę internautów.
3
Atrakcyjny slogan reklamowy
wspomagający komunikację nazwy.
Zadaniem nazwy w biznesie jest zwiększanie dochodów firmy. Aby jeszcze lepiej
wywiązywać się z tego zadania, nazwę uzupełniamy sloganem reklamowym, który
pozwala dodatkowo uwypuklić jej zalety, oraz dodać siły przekonywania nowej marce.
4
Pełne prawa autorskie i gwarancję
100% satysfakcji, bez limitu zmian.
Po wskazaniu idealnej nazwy i sloganu przekazujemy pełne prawa do wykorzystywania
jej w dowolny sposób i we wszystkich mediach. Jeśli zaś pierwsze projekty Ci się nie
spodobają, po prostu przygotujemy nowe bez żadnych ukrytych kosztów!
Jak to działa?
90% pracy wykonamy dla Ciebie za 50% ceny.
Drugą połowę rozliczymy dopiero gdy będziesz w pełni zadowolony z wszystkich efektów naszej pracy.

Aby określić środowisko w którym mamy zwyciężyć, musimy za każdym razem, solidnie odrobić zadanie domowe. Określenie języka używanego przez klientów, szukanie wyróżników na tle konkurencji są tak samo ważne jak Twoje oczekiwania. Naming nie jest jak gra w Scrabble, bardziej jak projekt 200-stronicowej umowy najmu. Po opłaceniu procesu i zebraniu niezbędnych informacji, bierzemy się do działania. Prawda jest taka, że z nazwami stworzonymi bez wysiłku, obcuje się bez przyjemności.

1
odkrywanie
Dla Ciebie to tylko 10 minut. Prosty kwestionariusz online.
2
planowanie
U nas każdy dobry projekt, był kiedyś dobrym planem.
3
realizacja
Pracujemy do momentu kiedy będziesz dumny!

Jak długo trwa proces i jak możemy rozpocząć współpracę?

Zazwyczaj kończymy proces w ciągu dwóch tygodni. Choć zdarzają się projekty które trwają dłużej i krócej. Aby rozpocząć wystarczy, że dasz nam o tym znać. Po opłaceniu I części zabierzemy się do pracy.

A co jeśli propozycje mi się nie spodobają?

Nic prostszego. Porozmawiamy o tym i stworzymy nowe projekty. Aż do pełnej satysfakcji. Dzięki wywiadowi i kwestionariuszom tworzymy dokładnie taką semantykę jakiej oczekujesz bez pudła!

Pierwsze koncepcje nawet za 5 dni? Rozpocznij tutaj
Pozwól zadowolonym klientom opowiedzieć,
jak przebiegała ich realizacja, krok po kroku.
Zanim zaczniemy współpracę, przeczytaj 4 poniższe historie sukcesu,
ponieważ to są właśnie rezultaty, których możesz oczekiwać.
Poznaj dwie kreatywne Mamy, które
w wolnym czasie szyją piękne rzeczy.
Domowa manufaktura, miała mieć na metkach słodką
nazwę, która od razu będzie kojarzyć się z ich branżą.

Miało być prosto i kreatywnie, dokładnie tak jak cała ich firma.
Ograniczeniem i warunkiem sukcesu była wolna domena PL.

Z setek wstępnych sugestii większość odpadała w przedbiegach.
Choć brzmiała naprawdę dobrze, nie przeszła starannego sita. Selekcje
prawne, dostępność domen. Wiele po prostu nie pozwalało opowiedzieć
wciągającej historii i stworzyć udanego wizerunku marki.


Po tygodniu prac dotarliśmy do trzech faworytów, których
zdecydowaliśmy się przedstawić mamom.
Potencjał nazwy Iglarki,
był ogromny, ale nazwa AGAtka była równie genialna. Obie mamy to
Agnieszki!!!. Nazwa zawiera TKANIE i posiada łatwość zapamiętywania
zwykłego imienia. Uważamy że wokół obu tych rozwiązań uda się
stworzyć marki z indywidualnym charakterem. Wiarygodność, jest dziś
podstawą sukcesu małych firm w sieci. Przedstawiliśmy rozwiązania.

Choć wszystkie trzy zdobyły wielkie uznanie, jedna z Mam chciała zobaczyć dodatkowe propozycje. Takie, które bardziej nawiązują do zabawek. Oraz takie, które można by wprowadzić na rynek zagraniczny. Tak w kolejnej odsłonie powstały koncepcje. O misiu Nitkacym, zabawnych Uszytkach, oraz wersja zagraniczna: Needlife (Od angielskiego słowa Neddle - szyć).

W finale wzbudzenie emocjonalnej więzi z Polakami za pomocą nazwy okazało się ważniejsze niż podbój świata. A zabawki po przemyśleniach to nie jedyny asortyment. Mama, która poprosiła o nowe koncepcje doszła do wniosku, że jej pomysł na nazwę, ograniczał by tylko ich biznes. I choć kolejne propozycje również były dobre, to pozwoliły utwierdzić mamy w przekonaniu, że po takim czasie nazwa Iglarki, podoba się im najbardziej. I tak bywa najczęściej w naszej praktyce. Pierwsze myśli często są najtrafniejsze.

Nazwa na naszych metkach prezentuje
się wspaniale. Jest krótka, treściwa
i dobrze opisuje nasz biznes.
- Dziękujemy! Agnieszka Marchewka, założycielka
Zamów bezpłatną ofertę stworzenia
nazwy dla Twojego biznesu

Stworzyliśmy listę nazw i poprosiliśmy
społeczność o pomoc w wyborze. W końcu
to nazwa platformy społecznościowej...

Zobacz tą realizację

Nowa nazwa dla firmy finansowej, powinna
określać profil działalności i budzić zaufanie
do usług. Nie może być dłuższa, niż 6 liter...

Zobacz tą realizację

Skąd pochodzą nazwy naszych klientów?

Poznaj ciekawe historie nazw naszych klientów, a potem opowiedz tu własną.

ZADANIE: Nazwa nowej, ślubnej marki modowej nie mogła kojarzyć się z polskim pochodzeniem.
Musiała brzmieć równie ekskluzywnie, jak luksusowe produkty, które oferuje.

Najlepszej inspiracji dostarczył
tutaj sam marsz Mendelssohna.
To księżniczka Victoria Coburg rozpowszechniła tę melodię
w całej Europie, zamawiając jej wykonanie na swoim ślubie.

Zobaczyłem Waszą stronę
i postanowiłem natychmiast
zwrócić się do Was.
- Dobrze zrobiłem. Andrzej Oczoś. - Właściciel marki.

Sushi Bomb - Jeśli uwielbiasz sushi,
to z pewnością pokochasz ten produkt!

Poszukiwaliśmy tu nazwy, skierowanej do młodych ludzi, która z siłą dynamitu,
realizowała by lifestylowy plan pozycjonowania w odniesieniu do napoju energetycznego.
Właściwe natchnienie pochodziło z niezwykłego kształtu opakowania...

Z kilkunastu kandydatów wybór padł na SushiBomb.pl
– nazwę, która idealnie pasowała do wytycznych projektu,
i świetnie podkreślała formę opakowania.

Sushi Bomba okazała się mistrzem
zwracania uwagi. Rozwijamy sieć
sprzedaży oraz gamę produktów.

Pan Tomasz — właściciel

Star Finance ® - nowa marka butików finansowych.

Wyzwania dotyczące nazwy brzmiały: wyraźne nawiązanie do Gold Finance (spółki matki). Podkreślenie międzynarodowego
pochodzenia kapitału. Łatwość wymowy przez mieszkańców z małych miast. Tak to się wszystko zaczęło.

Razem z menedżerami Gold Finance zbudowaliśmy wizerunek rzetelnej i przy tym pełnej optymizmu marki, kierowanej do małych miejscowości.

Zobacz krótkie video
Mniej niż 30 sekund

„Dokładnie tego
potrzebowaliśmy!”

— Pan Łukasz, dyrektor zarządzający

Profesjonalne studio fotografii dziecięcej, na A?
Kliknij i zobacz, krótkie video.

Pani Monice zależało na marce, która będzie wspomagana rozszerzeniem: studio fotografii dziecięcej. Szukaliśmy więc czegoś prostego i odpowiednio radosnego. Wybrane zostało Akuku, w ciężkiej walce finałowej stoczonej z nazwą Pstryk. Jako że nazwa nie jest nowym słowem, skontrolowaliśmy jej dostępność i otoczenie branżowe. Okazało się, że nazwę możemy wdrażać bez żadnych zastrzeżeń.

Nową nazwę od razu polubili zarówno
rodzice, jak i dzieci. Akuku – to jest to!

Pani Monika - właściciel

Gdyby w przedsiębiorstwie miał dokonać
się rozłam, byłbym usatysfakcjonowany
biorąc nazwę firmy. Moglibyście przejąć
jej wszystkie aktywa, strategie i fabryki,
a i tak wyszedłbym na tym lepiej.- Steve Jobs

Jak wyceniamy nasze projekty? Możesz czuć się bezpiecznie! Nie odpoczniemy dopóki, nie stworzymy
takich projektów, które będą Ci w 100% odpowiadały.

Mądre wybory procentują...

Znamy wiele przypadków firm, które przez lata budowały swoją markę, a potem musiały zmienić nazwę z powodów prawnych. Znamy też kontrahentów, którzy tworzą nazwy z przypadkowych liter, które nie mają szans zaszczepić się w pamięci. Nazwa będzie doładowywać twój biznes każdego dnia.

To najważniejsza decyzja w marketingu Twojego biznesu.
Wybierz mądrze – to naprawdę się opłaca.

Zamów darmową ofertę teraz
Jak możemy rozpocząć współpracę?

Zadzwoń (660 970 980), napisz (studio@owocni.pl) lub wyślij nam wiadomość.
Szybko ustalimy najważniejsze elementy nowego projektu..

Owocne propozycje przygotowujemy najczęściej w ciągu tygodnia.
Zapytać o dowolne szczegóły możesz już teraz:



loader-animation
My też nie cierpimy spamu. 100% prywatności.
Wybrane realizacje
Jak możemy rozpocząć współpracę?

Zadzwoń (660 970 980), napisz (studio@owocni.pl) lub wyślij nam wiadomość.
Szybko ustalimy najważniejsze elementy nowego projektu..

Owocne propozycje przygotowujemy najczęściej w ciągu tygodnia.
Zapytać o dowolne szczegóły możesz już teraz:



loader-animation
My też nie cierpimy spamu. 100% prywatności.
POPRZEDNI
NASTĘPNY
Zatrudnij nas! Porozmawiajmy o Twoim projekcie
loader-animation
My też niecierpimy spamu.