Poszukiwaliśmy nazwy, która zawrze odpowiednie skojarzenia w
kilku literach, ale jednocześcnie pozostanie unikalna, uniwersalna.
Do tego miała być ekskluzywna, podkreślać zagraniczne korzenie i mieć
wolną domenę z końcówką COM i PL. Tak, to prawada ten finansowy
brief był “na bogato”. Jak sobie poradziliśmy? Zobacz sam...

Aby sprostać wyzwaniu. W początkowej fazie procesu pojawiło się aż 400 koncepcji. Po filtracji i tak została pula 30, dobrych pomysłów. Stopniowo doszliśmy do trzech, które pokazaliśmy klientowi. Także i w tym przypadku, zwycięzka kompozycja została wybrana w pierwszej odsłonie. A gdyby Pani Małgorzata nie znalazła faworyta? Zapytali byśmy się dlaczego tak się, stało, jakie błędy popełniliśmy i przygotowalibyśmy nowe propozycje pozbawione tych wad. I tak do skutku.

propozycja-1 propozycja-2 propozycja-3

Nowa, dumna marka finansowa, teraz znana jako Fimann. To kolejny projekt, który udanie rozpoczął się od nazwy,
by zakończyć się na zbudowaniu całkościowego wizerunku: logo, strony, materiałów drukowanych i tekstów reklamowych.
- Jesteśmy pewni swoich kompetencji, dlatego gwarantujemy klientom sukces we współpracy!

tablet

Przedstawiając się przez telefon
wybraną nazwą, robimy teraz
całkiem nowe wrażenie. Marka
zaczyna na siebie pracować!

Małgorzata W., współzałożyciel