Estetyka

Co znajdziesz w artykule

    Rzeczy ład­nie zapro­jek­to­wa­ne są postrze­ga­ne jako łatwiej­sze w uży­ciu.

    Atrakcyjne przed­mio­ty lepiej dzia­ła­ją – a przy­naj­mniej my postrze­ga­my je jako łatwiej­sze w uży­ciu.

    Czy oce­ni­łeś, jak atrak­cyj­na dla użyt­kow­ni­ków jest Twoja apli­ka­cja (lub stro­na)? Jesteśmy w sta­nie wię­cej wyba­czyć atrak­cyj­nym pro­jek­tom i zakła­da­my, że są (albo powin­ny być) łatwiej­sze w uży­ciu. Ciekawe jest to, że dobrze zapro­jek­to­wa­na stro­na czę­sto bar­dziej nada­je się do użyt­ku.
    Na górę
    Piszemy dochodowe
    treści reklamowe  
    Wyceń za darmo
    Prowokowanie działań
    W codzien­nych ścież­kach, potrze­bu­je­my małych przy­po­mnień, któ­re zmo­ty­wu­ją nas do dzia­ła­nia.
    Efektywne, zachę­ca­ją­ce kuk­sań­ce powin­ny zacze­piać ludzi tam, gdzie się znaj­du­ją.

    Na stro­nie może to być wyróż­nio­ny guzik, przy­po­mnie­nie mailem a nawet zwy­kły Tweet. Można tak­że wyko­rzy­stać czyn­ni­ki wywo­łu­ją­ce w try­bie offli­ne. Pomyśl o takich rodza­jach przy­po­mnień, któ­re moż­na usta­wić same­mu (SMS, komu­ni­ka­to­ry) Również wydruk, czy naklej­ka będą słu­żyć dokso­na­le jako przy­po­mnie­nie, by coś zro­bić.

    Mądrego miło posłuchać

    Szanowny ekspercie.
    Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

    Sprawdź to - kliknij tutaj.

    Lubisz nasze treści i to co robimy?
    Możesz publikować je u siebie, sprawdź
    także jak jeszcze możesz nas wesprzeć.

    Prawdziwy geniusz w dziedzinie
    marketingu. Właściciel
    Ogilvy&Mather.
    Otrzymaj ofertę