Każdego dnia wiele osób działa na szkodę swoich stron www. Żyjąc w tej słodkiej nieświadomości paraliżują wskaźniki konwersji. Naprawdę proste tricki w obrębie treści pomogą Ci uzdrowić Twoją stronę lądowania. Zdajesz sobie sprawę, jak często przecież popełniasz podstawowe błędy, które mają dramatyczne konsekwencje dla zamiany wirtualnych odwiedzających w prawdziwych klientów. Zamiast strzelać sobie w stopę, wymierz broń prosto w Klienta, a osiągniesz cel, jakim jest sprzedaż.
Pisaliśmy już o tym, jak dobry nagłówek w mgnieniu oka wyprzedaje całe nakłady gazety. Jednak w internecie, pojęcie nakład nie istnieje a wydawców jest niemal tyle samo co czytelników. W świecie hiper-konkurencji potrzeba czegoś więcej. Czas na piekielnie ostry zestaw porad dotyczących nagłówków 2.0. Sprawdź, jak paręset znaków, potrafi zmusić do kupienia, kliknięcia czy wypełnienia formularza. Poznaj zasady i formuły, które wyjaśniają techniki pisania diabelsko skutecznych nagłówków, lub zgiń w ogniu konkurencji.
Nie każdy tekst sprzedaje. Większość tekstów pisana jest nieświadomie bez użycia mocy, jaką mają przemyślane formuły słów. Mam dobrą wiadomość. Ty też możesz napisać tekst reklamowy, który skłoni Twojego Klienta do zakupu. Masz przed oczami kompendium sprawdzonych technik pisania tekstów, podnoszących konwersję na wysokość granicy z kosmosem. Przekonaj Klienta, żeby zrobił dokładnie to co mu każesz. Kurs hipnotycznego copywritingu zrobi z Ciebie najskuteczniejszego sprzedawcę.
Myślisz nad tym jak nazwać firmę szkoleniową? Nie mogłeś trafić lepiej. Jesteś w odpowiednim miejscu. W tym artykule podpowiadamy, jak zrobić to…
Nazwy korporacji stanowią kamień milowy strategii budowania marki dla firm. Ustalają nastrój, ton i osobowość organizacji. Zwykle nazwa korporacji pełni bardziej…
Biorąc pod uwagę wszystkie niedawne zawirowania w gospodarce, wielu doświadczonych specjalistów średniego i wyższego szczebla rozpoczyna własną działalność, wykorzystując swoje zdolności do…
W opracowaniu nazwy dla branży finansowej, potrzeba dziś chirurgicznej wręcz precyzji. Tu zaufanie liczy się bardziej nawet niż w branży medycznej….
Wiele przedsiębiorstw tworząc nowy produkt albo usługę, traktuje nazwę jak coś, o czym myśli się na koniec, albo jak ostateczną formalność,…
Myślisz o założeniu własnej gastronomii? Jesteś we właściwym miejscu. W tym artykule przedstawiamy nazwy które budzą wstyd i zachwyt. I przedstawiamy sprawdzone przepisy na…
To prawda, że sukces zielonego biznesu można wypracować ciężką pracą pomimo posiadania złej nazwy. Jednak dobra nazwa sprawia, że nasza…
Szanowny ekspercie.
Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.
Sprawdź to - kliknij tutaj.
Lubisz nasze treści i to co robimy?
Możesz publikować je u siebie, sprawdź
także jak jeszcze możesz nas wesprzeć.