Każdego dnia wiele osób działa na szkodę swoich stron www. Żyjąc w tej słodkiej nieświadomości paraliżują wskaźniki konwersji. Naprawdę proste tricki w obrębie treści pomogą Ci uzdrowić Twoją stronę lądowania. Zdajesz sobie sprawę, jak często przecież popełniasz podstawowe błędy, które mają dramatyczne konsekwencje dla zamiany wirtualnych odwiedzających w prawdziwych klientów. Zamiast strzelać sobie w stopę, wymierz broń prosto w Klienta, a osiągniesz cel, jakim jest sprzedaż.
Pisaliśmy już o tym, jak dobry nagłówek w mgnieniu oka wyprzedaje całe nakłady gazety. Jednak w internecie, pojęcie nakład nie istnieje a wydawców jest niemal tyle samo co czytelników. W świecie hiper-konkurencji potrzeba czegoś więcej. Czas na piekielnie ostry zestaw porad dotyczących nagłówków 2.0. Sprawdź, jak paręset znaków, potrafi zmusić do kupienia, kliknięcia czy wypełnienia formularza. Poznaj zasady i formuły, które wyjaśniają techniki pisania diabelsko skutecznych nagłówków, lub zgiń w ogniu konkurencji.
Nie każdy tekst sprzedaje. Większość tekstów pisana jest nieświadomie bez użycia mocy, jaką mają przemyślane formuły słów. Mam dobrą wiadomość. Ty też możesz napisać tekst reklamowy, który skłoni Twojego Klienta do zakupu. Masz przed oczami kompendium sprawdzonych technik pisania tekstów, podnoszących konwersję na wysokość granicy z kosmosem. Przekonaj Klienta, żeby zrobił dokładnie to co mu każesz. Kurs hipnotycznego copywritingu zrobi z Ciebie najskuteczniejszego sprzedawcę.
Jedyną strategiczną decyzją, jaką podejmujesz w marketingu, jest nadanie właściwej nazwy produktowi. – Tak Jack Trout podsumowuje swoją kultową książkę Positioning: The Battle for Your Mind. Mimo tego prawie codziennie jakaś duża firma wprowadza na rynek nowy produkt z nazwą, która gwarantuje porażkę.
Chcesz dowiedzieć się o co naprawdę chodzi w efektywnym namingu? Sprawdź jak powstały nazwy legendarnych marek, a potem stwórz markę, która podbije serca i umysły klientów.
Przyzwycziliśmy się już do tego, że z roku na rok coraz więcej nowych produktów ląduje na rynku i coraz więcej nowych firm walczy o uwagę klienta. Jednak łatwo zapominamy, że dostępnych w przyrodzie dobrych nazw, jest coraz mniej. Nic dziwnego, że masz kłopoty w wymyśleniu czegoś sensownego. Sami miewamy kłopoty. Jednak wymyślaniem nazw zajmujemy się zawodowo więc musimy mieć na to sprawdzone recepty. W tym artykule dzielimy się niektórymi z nich.
Widzieliście, żeby Komandos otwierał zakład kosmetyczny? A kto inny nazwał by firmę “Poligon Zdrowia i Urody”? Gdy usłyszałem, że w centrum Krakowa jest firma o nazwie “Akademia Paznokcia”, pomyślałem, że brakuje jeszcze “Uniwersytetu Pięty”. Gorzów Wielkopolski wcale nie pozostaje w tyle i do dziś przyjmuje gości w zakładzie kosmetycznym “Wamp”. Zastanawiam się też, ile to trzeba mieć w sobie wiary, żeby nazwać salon fryzjerski “Samson”? Okazuje się, że jest tego znacznie, znacznie więcej…
Uwaga: Choć ten artykuł to nie żart, wiele z prezentowanych
tu nazw może być uznane, za wulgarne, obraźliwe i niesmaczne.
Pisaliśmy już o tym, jak wybrać bardzo dobrego copywritera. Przyszedł czas, abyście poznali ich osobiście i dowiedzieli się od nich za darmo tego, za co na co dzień ludzie płacą im pieniądze.
Jeśli dopiero zaczynasz odkrywać mechanikę sprzedaży za pomocą słów, nie mogłeś trafić lepiej. To prawdziwe kompendium wiedzy zdobywanej latami i wyłożonej w prostych słowach. Nie przegap tej okazji.
Zastanawiasz się czasem co sprawia że niektóre reklamy przyciągają klientów jak magnes, podczas gdy większość z nich jest zupełnie nieskuteczna? Jeśli tak, warto abyś poznał John’a Caplesa. Człowieka, który całe swoje życie zawodowe poświęcił szukaniu odpowiedzi na to pytanie. Nie wierzył w żadne słowa dotyczące działania reklamy, dopóki go nie sprawdził i nie przetestował w praktyce. Chcesz wiedzieć jakie wnioski płyną z jego doświadczeń? Koniecznie przeczytaj ten artykuł.
Magazyn Fortune opublikował artykuł pod tytułem: “David Oglivy Geniusz?” “Zwróciłem się do mojego prawnika, by wytoczył sprawę wydawcy o znak zapytania. Nie umiem czytać arkusza kalkulacyjnego, posługiwać się komputerem, jeździć na nartach, grać w golfa ani malować. Ale jeśli chodzi o moją dziedzinę, to, jak mówi Advertising Age, jestem królem twórczej reklamy.” Narcyz, który zbyt wysoko się ceni?
Zdecydowanie nie!
Nagłówek jest najważniejszą częścią reklamy. To on decyduje czy ludzie zechcą zapoznać się z zawartością czy nie. Wszyscy chcemy wiedziec o czym za chwilę bedziemy czytali, aby podjąć decyzję czy opłaca się nam to zrobić. Jednym z głównych autorytetów w dziedzinie opracowywania nagłówków, którym nie można się oprzeć, jest Victor O. Schwab. I choć o jego prywatnym życiu wiemy niewiele, to o jego twórczości można by napisac książkę. Jeżeli poważnie myślisz o tworzeniu dobrych reklam, nie możesz przegapić przykładów Victora O. Schwaba.
Amerykański Adage.com umieścił go na pierwszym
miejscu swojej listy stu największych ludzi reklamy.
Jego podejście do marketingu zawsze budziło ogromny podziw i szacunek. Stał się wzorem dla marketerów na całym świecie. Poznajcie Williama Bernbacha człowieka, który twierdzi, że najpotężniejszym elementem w reklamie jest prawda.
Jeżeli uważasz, że dzieci sławnych rodziców robią karierę tylko dzięki swojemu nazwisku, czas, żebyś poznał Kota Przyborę i Iwo Zaniewskiego. Mają na swoim koncie mnóstwo najskuteczniejszych Polskich kampanii reklamowych. I wszystko zawdzięczają wyłącznie sobie. Poznali się wiele lat temu, jako mali chłopcy. Ich przyjaźń przetrwała do dzisiaj. Dziś są właścicielami jednej z najlepszych agencji reklamowych w Polsce.
Tworzył kampanie, które ratowały marki przed katastrofą.
W swoich reklamach łamał tematy tabu, a postaci za pomocą których reklamował produkty, zna do dziś kilka pokoleń. Poznaj człowieka, który został doceniony dopiero po 60-tce. Ludzie z branży musieli dorosnąć do jego pomysłów, które wyprzedzały tamte czasy o dobre kilka lat. Poznaj Leo Burnetta, niekwestionowanego mistrza reklamy.
Dobry slogan aż chce się zapamiętać i komuś powtórzyć. Jeszcze lepsze są te, które zapamiętują się same. Dobry slogan potrafi towarzyszyć firmie przez lata. Niestety, słaby też. Dlatego, zanim powtórzysz swoje hasło reklamowe w setkach różnych reklam, upewnij się, że naprawdę jest tego warte. Poznaj 5 prostych zasad, bez których stworzenie trafnego hasła reklamowego może się nie udać.
Istnieją trzy sytuacje w których firmy zmieniają nazwę: Negatywne skojarzenia, Fuzje i przejęcia i Optymalizacja.
Renaming to proces zbudowania od podstaw nowej tożsamości dla istniejącego przedsiębiorstwa. Zmiana nazwy to zalety wejścia na rynek z nową marką, i korzyści płynące z już zdobytego doświadczenia. Dowiedz się wszystkiego co musisz wiedzieć, na temat zmiany nazw firm i spółek.
Nazwa to najbardziej stabilny element każdej marki.
Niektóre potrafią przetrwać ponad 100 lat; żaden inny element wizerunku nie jest tak przypisany firmie. To pokazuje znaczenie projektów nowych nazw. Dobre decyzje procentują tu przez dziesiątki lat; złe lub pochopne – również. Przyglądamy się ukrytemu życiu słynnych i niesławnych nazw światowych marek.
David Ogilvy, geniusz zwiększania sprzedaży często powtarza takie słowa: “Mogłem zrobić z marką Dove co chciałem. Mogłem wypozycjonować ją jako detergent dla ciężko pracujących mężczyzn z brudnymi rękoma.” Dziś marka mydła i kosmetyków Dove święci triumfy na całym świecie, przynosząc zsyki liczone w milionach dolarów. Oto cała magia odpowiedniego wypozycjonowania produktu na rynku. Chcesz poznać inne przykłady?
Tworzenie idealnej nazwy jest mieszanką fonetyki, lingwistyki, psychologii oraz strategii marketingowej. Dobra nazwa dla firmy wysyła do odbiorców wyraźne sygnały — przywołuje emocje i skojarzenia, które często mają wpływ na ich decyzję. Choć reguły i zasady tworzenia nazwy są skomplikowane, warto spróbować wykreować ją samemu. Zwłaszcza gdy ma się porządną mapę. Ten bardzo uproszczony scenariusz wymyślania nowej nazwy dla firmy stanowi fragment naszej profesjonalnej metodologii.
Co łączy wszystkie nieprzyzwoicie dochodowe marki na świecie? To proste! Wszystkie są perfekcyjnie pozycjonowane na rynku, czyli bardzo dobrze definiują czym naprawdę są. Dowiedz się lepiej czym jest pozycjonowanie produktu. Poznaj praktyczne wskazówki, które pomogą Ci wypozycjonować markę i wstąpić do elitarnego grona tych najchętniej kupowanych na świecie.
Liczby ze statystyk internetowych nie kłamią – Pisanie treści na stronę internetową opłaca się robić dobrze. Ciekawe, solidnie przygotowane teksty na stronie w naturalny sposób zwiększają ilość odwiedzających, podnoszą jej wartość i dają do zrozumienia, że naprawdę wiesz, o czym mówisz i co sprzedajesz. Kontynuuj czytanie i dowiedz się, skąd zdobyć dobre teksty na stronę firmową już teraz!
Masz już bloga, ale poza wąskim gronem przyjaciół nikt go nie odwiedza? A może dopiero planujesz zasilić swym talentem blogosferę? Niezależnie od tego, warto poznać kilka sztuczek stosowanych przez autorów najbardziej poczytnych blogów. To, co dobre jest dla nich, może pomóc i Twoim publikacjom. Dowiedz się crównież co dokładnie sprawia, że niektóre blogi firmowe tworzą wartość, podczas gdy inne tworzą wyłącznie koszty.
Internet powoli staje się wielkim śmietnikiem, zalewanym szablonowymi stronami i tekstami. W odwecie na to zjawisko pojawiła się nowa tendencja, w myśl której ludzie zaczynają doceniać oryginalność i tworzyć blogi, które wybijają się ponad całą masę takich samych stron. Doskonałym sposobem na wyróżnienie się w sieci są tzw. blogazyny, które spektakularnie zwiększają wiarygodność prezentowanych w nich informacji.
SEO Copywriting to definicja określająca sposób pisania treści, którego głównym celem jest zajęcie wysokich pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Zadanie to wymaga poznania sposobu w jaki wyszukiwarki czytają i prezentują stronę. W tej treści oprócz prostego wyjaśnienia najważniejszych pojęć, zachęcamy do znaleźienia złotego środeka między upodobaniami ludzi, a wymaganiami robotów. Co pozwoli Ci cieszyć się najbardziej trwałymi efektami z możliwych.
Zawartość strony, która stanowi prawdziwą wartość dla ludzi zdobywa linki w sposób naturalny.
Wyszukiwarki to uwielbiają. Takie treści zawsze doceniane są wysokimi pozycjami. Słyszymy często “Content is king” (czyli zawartość jest królem.) To prawda. eBiznes, który dziś tego nie zrozumie, bedzie tracił zyski jutro.
Dobry adres strony internetowej, pozostaje w pamięci klientów na zawsze. Właściwie wykonane zadanie powoduje, że przyszli klienci będą mogli znaleźć Cię z łatwością. Niewłaściwy adres skomplikuje sytuację – na Twoją stronę będzie wchodzić znacznie mniej osób, a to może mieć fatalny wpływ na wyniki finansowe. Wyborowi odpowiedniej domeny internetowej warto poświęcić maksymalnie dużo uwagi. W tym artykule poznasz świetne wskazówki, które pomogą Ci wykonać zadanie we własciwy sposób. Krok po kroku.
Whitepaper jest standardem dokumentu, który ma na celu rozwiązanie jakiegoś problemu lub zawiera instrukcje, jak go rozwiązać. Ten oficjalny dokument firmowy w formie raportu jest używany w biznesie do edukowania odbiorców i pomagania im w podejmowaniu decyzji. Jeżeli chcesz stworzyć whitepaper dla swojej marki, produktu lub usługi,dowiedz się najpierw, jak robią to profesjonaliści.
Wzór z pozoru wydaje się być zadziwiająco prosty. Świetna treść to świetna sprzedaż. Specjaliści od pozycjonowania stron i internetowego marketingu dysponują wieloma narzędzami, które dostarczają na to bezspornych dowodów. O tym wie już dzisiaj każdy. Jednak już nie każdy zdaje sobie sprawę, że pojawienie się naprawdę świetnych treści na stronach, często podbija sprzedaż spektakularnie. I to każdego kolejnego miesiąca. Jak stworzyć zawartość podobną do tej z owocnych stron, dowiesz się właśnie z tego artykułu.
Dobrze zbudowana oferta reklamowa to precyzyjna i wydajna maszyna do sprzedawania. Jeśli wygrałeś pierwsze spojrzenie, musisz zadbać o to, co wydarzy się później. I naprawdę warto mieć do tego odpowiednie narzędzia. Cały sekret polega na tym, aby przedstawić swoją ofertę w taki sposób, że trudno będzie jej się oprzeć. Doskonałym środkiem do osiągnięcia tego celu są listy sprzedażowe. Poznaj sposoby i zasady pisania wygrywających ofert handlowych.
Świetny copywriter może mieć większe znaczenie dla zwiększenia sprzedaży w Twojej firmie, niż świetny handlowiec. W końcu mało który pracownik potrafi prezentować ofertę Twojej firmy setkom osób jednocześnie tak jak robi to treść na stronie internetowej.
Istnieje ogromna różnica pomiędzy treściami, które dobrze brzmią, a tymi które dobrze sprzedają. Dlatego warto dobrze zweryfikować kandydatów, którzy będą pisać Twoje teksty reklamowe. Podpowiadamy jak w prosty sposób odróżnić tych, którzy świetnie ściemniają, od tych którzy świetnie sprzedają.
Pamiętaj, że masz tylko kilka sekund, aby przekonać odbiorcę, że warto zapoznać się z resztą treści. Spokojnie. Dla skutecznego nagłówka to naprawdę sporo czasu.
Wydawcy prasy od dawna wiedzą, że dobry nagłówek szybko wyczerpie cały nakład gazety. To najważniejsza część każdego tekstu. Chcesz dowiedzieć się, jak tworzy się nagłówki, które skutecznie przyciągają klientów? Poznaj zestaw praktycznych wskazówek i prostych metod, które pozwolą Ci pracować z treścią niczym prawdziwy profesjonalista.
Klient nie ma czasu, chęci ani potrzeby czytania nawet najlepszych tekstów reklamowych. Ta brutalna prawda komplikuje zadanie każdego, kto próbuje napisać choć parę słów swojej oferty reklamowej. Aby sprawić, że klienci poświęcą im swoją uwagę, a następnie wyciągną portfele, trzeba się nieźle napracować. Dobra wiadomość jest taka, że to naprawdę się opłaca. Poznaj sprawdzone sposoby pisania treści reklamowych, które informują, przekonują i zarabiają.
Szanowny ekspercie.
Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.
Sprawdź to - kliknij tutaj.
Lubisz nasze treści i to co robimy?
Możesz publikować je u siebie, sprawdź
także jak jeszcze możesz nas wesprzeć.