show menu
+ Menu

Jakie nagłówki pasują do oferty handlowej?

Od: Krzysztof
Zastanawiam się, jak napi­sać ofertę z uży­wa­nymi maszy­nami do poli­gra­fii. Odbiorcy to ludzie poważni i zna­jący się na rze­czy, ale nie mający czasu na czy­ta­nie dłu­gich reklam. Wszystko zależy więc od doboru nagłów­ków. Jak zna­leźć dobre tytuły?
Odpowiedz na pytanie

Subscribe without commenting

avatar

Odpowiedź eksperta

Od: Adam Krauza
0
osób uznało odpowiedź
za pomocną

Średnia oferta ze świetnym nagłówkiem przyniesie więcej korzyści niż dobra oferta z kiepskim. Tej drugiej większość odbiorców nie przeczyta, właśnie z powodu nieciekawego nagłówka. To właśnie on odpowiada za przyciągnięcie uwagi klienta, bądź dużo mniejsze, niż możliwe, powodzenie całej reklamowej akcji.

Oferta handlowa prezentowana jest przeważnie osobom, mogą być bezpośrednio nią zainteresowane, znają branżę i często są doświadczonymi fachowcami. To inna sytuacja, niż gdy reklama kierowana jest do finalnych konsumentów.
Dobra oferta B2B (business to business) powinna respektować wiedzę i inteligencję odbiorcy.

Warto rozważyć cechy dobrego nagłówka:
— prezentujący bardzo konkretne korzyści dla odbiorcy
— nawiązujący do fachowej wiedzy, wnikający w szczegóły i istotne problemy branży
— raczej dłuższy niż krótki
— pozwalający na błyskawiczne zorientowanie się w silnych punktach oferty
— podający liczby (ceny, wyniki, terminy...)

Żaden biznesmen nie poświęci uwagi ofercie, w której nie widzi okazji dla siebie. Nie warto więc chwalić własnej firmy; istotne jest, by to firma otrzymująca ofertę od początku mogła poczuć się rozumiana i właściwie potraktowana.

Mam nadzieję, że byliśmy pomocni. Trzymamy kciuki za powodzenie oferty!

Podobne tematy
Podobne pytania
Kategorie
Na górę
Która społeczność wydaje Ci się lepsza?
Zagłosuj, klikając jedną z poniższych opcji.

Pytania&Odpowiedzi
Przydatne reguły

Jak zgłaszać pytanie?
Każdego tygodnia wybierzemy kilka pytań, do których przygotujemy odpowiedzi. Zgłaszając pytanie, pamiętaj o umieszczeniu aktualnego adresu mail oraz numeru telefonu. Jeśli nie życzyłbyś sobie ich ujawniania, prosimy o odpowiednią adnotację (i podanie pseudonimu).

Staramy się, by nasze odpowiedzi mogły występować jako wyczerpujące i wiarygodne źródło informacji, oraz by nie trzeba było czekać na nie zbyt długo. Oto kilka wskazówek, jak dobrze przygotować pytanie:
  • pisz precyzyjnie i jasno. Trudno jest przygotować przydatną odpowiedź na niekonkretne pytanie.
  • zachowaj kulturę i takt. Nie zadawaj pytań, które mogą być uznane za obraźliwe.

Jak tworzyć odpowiedzi?
Twoja odpowiedź powinna być pomocna i godna zaufania.
  • skupiaj się na tym, na czym się znasz. Odpowiadaj na pytania związane z Twoją specjalnością.
  • szukaj dodatkowych źródeł, by powiększyć wartość odpowiedzi, ale nie prezentuj cudzych ustaleń jako własnych. Cytuj źródła.
  • nie atakuj społeczności poprzez publikacje mogące naruszyć czyjeś uczucia bądź łamiące prawo.

Jak wybieramy najlepsze odpowiedzi?
Zadane pytanie pozostaje «otwarte» przez pięć dni, zanim otrzyma odpowiedź. Przez ten czas zadający pytanie może spośród udzielonych wskazać «Najlepszą Odpowiedź», bądź «Brak Najlepszej Odpowiedzi» w przypadku, gdy nie znajdzie poszukiwanej informacji.

Wówczas, jako «Najlepsza» automatycznie wyróżniana jest odpowiedź, która otrzyma najwięcej pozytywnych głosów.

Jeżeli żadna odpowiedź nie otrzyma pozytywnej oceny, albo odpowiedzi w ogóle się nie pojawią, pytaniu automatycznie przypisywana jest opcja «Brak Najlepszej Odpowiedzi».

Czym są pytania bezpośrednie?
Możesz zadać pytanie nie tylko nam, ale i innemu członkowi forum. Wystarczy, że klikniesz na odpowiednią ikonkę na profilu danego autora. Odpowiedź otrzymasz na swoje konto; zarówno ona, jak i pytanie nie będą widoczne dla osób postronnych. Tak działają pytania bezpośrednie.
Utrapienia z marketingiem?
Zadaj pytanie
Tu możesz liczyć na darmową
odpowiedź od ekspertów
Rozpoznanie ponad
przypominanie
Łatwiej jest roz­po­znać rze­czy, któ­rych doświad­czy­li­śmy wcze­śniej niż przy­wo­ły­wać je z pamięci.
Opcje wie­lo­krot­nego wyboru lub te wyma­ga­jące jed­nego klik­nię­cia to dla ludzi łatwy spo­sób inte­rak­cji ze stroną.

Jeśli chcesz popro­sić ludzi o wymie­nie­nie rze­czy z pamięci, spró­buj uzu­peł­nić (lub zastą­pić) puste pola okre­ślo­nymi, loso­wymi wybo­rami, które będą mogły ich naprowadzić.
Kliknij lubię to na
Pytanie.
Pomóż nam znaleźć właściwą odpowiedź na poniższe pytanie.
Twoja odpowiedź:

Imię (nick):
Adres eMail:
Źródła:
Chcesz załączyć obrazek do odpowiedzi? - Kliknij tutaj.
Twoje pytanie.

edytuj
Opisz kontekst pytania:
Imię (nick):
Adres eMail:
x
Będziemy Ci bardzo wdzięczni za
sugestie lub informację o napotkanym
błędzie. Każdego dnia wkładamy wiele
pracy, aby te strony były lepsze.

Pozwól nam Tobie podziękować:
no-spam