show menu
+ Menu

Jakie nagłówki pasują do oferty handlowej?

Od: Krzysztof
Zastanawiam się, jak napi­sać ofertę z uży­wa­nymi maszy­nami do poli­gra­fii. Odbiorcy to ludzie poważni i zna­jący się na rze­czy, ale nie mający czasu na czy­ta­nie dłu­gich reklam. Wszystko zależy więc od doboru nagłów­ków. Jak zna­leźć dobre tytuły?
Odpowiedz na pytanie
Powiadom o nowej odpowiedzi



avatar

Odpowiedź eksperta

Od: Adam Krauza
0
osób uznało odpowiedź
za pomocną

Średnia oferta ze świetnym nagłówkiem przyniesie więcej korzyści niż dobra oferta z kiepskim. Tej drugiej większość odbiorców nie przeczyta, właśnie z powodu nieciekawego nagłówka. To właśnie on odpowiada za przyciągnięcie uwagi klienta, bądź dużo mniejsze, niż możliwe, powodzenie całej reklamowej akcji.

Oferta handlowa prezentowana jest przeważnie osobom, mogą być bezpośrednio nią zainteresowane, znają branżę i często są doświadczonymi fachowcami. To inna sytuacja, niż gdy reklama kierowana jest do finalnych konsumentów.
Dobra oferta B2B (business to business) powinna respektować wiedzę i inteligencję odbiorcy.

Warto rozważyć cechy dobrego nagłówka:
— prezentujący bardzo konkretne korzyści dla odbiorcy
— nawiązujący do fachowej wiedzy, wnikający w szczegóły i istotne problemy branży
— raczej dłuższy niż krótki
— pozwalający na błyskawiczne zorientowanie się w silnych punktach oferty
— podający liczby (ceny, wyniki, terminy...)

Żaden biznesmen nie poświęci uwagi ofercie, w której nie widzi okazji dla siebie. Nie warto więc chwalić własnej firmy; istotne jest, by to firma otrzymująca ofertę od początku mogła poczuć się rozumiana i właściwie potraktowana.

Mam nadzieję, że byliśmy pomocni. Trzymamy kciuki za powodzenie oferty!

Jeśli podobał Ci się ten artykuł, zapisz się na następne. (Za darmo!)
Pobieraj darmowe porady o skutercznym marketingu na eMail.
Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami ze świata skutecznego marketingu.
- zdobywaj wiedzę zawartą w ekskluzywnych materiałach edukacyjnych.
Zapisz się teraz. Za darmo!
100%
Gwarancja.
Bez spamu!
Nie dzielimy się, nie handlujemy ani nie publikujemy
otrzymanych adresów e-mail w żadnej formie.
Czym jest cudowny kanał RSS
i dlaczego warto go mieć właśnie od Owocnych?
Nie musisz odwiedzać swoich dwudziestu ulubionych serwisów, bo teraz one przychodzą do Ciebie!
Znacznie wygodniej niż email! Poznaj lepiej RSS.
Co to
jest
?
To tak, jakby najnowsze informacje z wszystkich stron, które uwielbiasz były, publikowane w jednym miejscu.
Tak miliony ludzi opisuje radość z używania RSS. Chciałbyś móc powiedzieć stronie internetowej, aby dawała
Ci znać o każdej swojej nowej informacji czy aktualizacji? Kliknij przycisk powyżej. Więcej o RSS - kliknij tu
Codziennie pomagamy, dobrym firmom, zdobywać
wielu nowych klientów. Chętnie pomożemy także i Tobie.
Nasze realizacje: Odwiedź wielką galerię
owocnych projektów:
Co dalej?
1
Zapisz się na kolejne
bezpłatne publikacje.
Zapisz się teraz
Pobieraj doskonałą wiedzę przez
eMail tutaj lub zapisz się na RSS
2
Dowiedz się jak
możemy Ci pomóc.
Poznaj nasze usługi
Potrzebujesz marketingu, który
zwiększy sprzedaż? Zobacz tu.
3
Zapytaj nas, o swój
nowy projekt teraz.
Darmowa wycena
Pozwól naszym projektom
zarabiać dla Ciebie już dziś!
Podobne tematy
Podobne pytania
Kategorie
Na górę
Która społeczność wydaje Ci się lepsza?
Zagłosuj, klikając jedną z poniższych opcji.

Pytania&Odpowiedzi
Przydatne reguły

Jak zgłaszać pytanie?
Każdego tygodnia wybierzemy kilka pytań, do których przygotujemy odpowiedzi. Zgłaszając pytanie, pamiętaj o umieszczeniu aktualnego adresu mail oraz numeru telefonu. Jeśli nie życzyłbyś sobie ich ujawniania, prosimy o odpowiednią adnotację (i podanie pseudonimu).

Staramy się, by nasze odpowiedzi mogły występować jako wyczerpujące i wiarygodne źródło informacji, oraz by nie trzeba było czekać na nie zbyt długo. Oto kilka wskazówek, jak dobrze przygotować pytanie:
  • pisz precyzyjnie i jasno. Trudno jest przygotować przydatną odpowiedź na niekonkretne pytanie.
  • zachowaj kulturę i takt. Nie zadawaj pytań, które mogą być uznane za obraźliwe.

Jak tworzyć odpowiedzi?
Twoja odpowiedź powinna być pomocna i godna zaufania.
  • skupiaj się na tym, na czym się znasz. Odpowiadaj na pytania związane z Twoją specjalnością.
  • szukaj dodatkowych źródeł, by powiększyć wartość odpowiedzi, ale nie prezentuj cudzych ustaleń jako własnych. Cytuj źródła.
  • nie atakuj społeczności poprzez publikacje mogące naruszyć czyjeś uczucia bądź łamiące prawo.

Jak wybieramy najlepsze odpowiedzi?
Zadane pytanie pozostaje «otwarte» przez pięć dni, zanim otrzyma odpowiedź. Przez ten czas zadający pytanie może spośród udzielonych wskazać «Najlepszą Odpowiedź», bądź «Brak Najlepszej Odpowiedzi» w przypadku, gdy nie znajdzie poszukiwanej informacji.

Wówczas, jako «Najlepsza» automatycznie wyróżniana jest odpowiedź, która otrzyma najwięcej pozytywnych głosów.

Jeżeli żadna odpowiedź nie otrzyma pozytywnej oceny, albo odpowiedzi w ogóle się nie pojawią, pytaniu automatycznie przypisywana jest opcja «Brak Najlepszej Odpowiedzi».

Czym są pytania bezpośrednie?
Możesz zadać pytanie nie tylko nam, ale i innemu członkowi forum. Wystarczy, że klikniesz na odpowiednią ikonkę na profilu danego autora. Odpowiedź otrzymasz na swoje konto; zarówno ona, jak i pytanie nie będą widoczne dla osób postronnych. Tak działają pytania bezpośrednie.
Utrapienia z marketingiem?
Zadaj pytanie
Tu możesz liczyć na darmową
odpowiedź od ekspertów
Kontrast
Skanując nowe infor­ma­cje wizu­alne, nie­świa­do­mie przy­cią­gani jeste­śmy do rze­czy, które odróżniają się od otoczenia.
Na czym mają się sku­piać ludzie? Wykorzystaj kolory, roz­miary, kształty i inne ele­menty pro­jektu, by stwo­rzyć wizu­alny kon­trast.

Subtelny ruch na sta­tycz­nej stro­nie może przy­cią­gnąć uwagę ludzi. Kontrast można też stwo­rzyć za pomocą czasu (porów­naj nie­re­gu­larne powia­do­mie­nia e-mailem z codzien­nymi powia­do­mie­niami) lub za pomocą nie­zwy­kłej lub nie­spo­dzie­wa­nej treści.
Kliknij lubię to na
Pytanie.
Pomóż nam znaleźć właściwą odpowiedź na poniższe pytanie.
Twoja odpowiedź:

Imię (nick):
Adres eMail:
Źródła:
Chcesz załączyć obrazek do odpowiedzi? - Kliknij tutaj.
Twoje pytanie.

edytuj
Opisz kontekst pytania:
Imię (nick):
Adres eMail:
x
Będziemy Ci bardzo wdzięczni za
sugestie lub informację o napotkanym
błędzie. Każdego dnia wkładamy wiele
pracy, aby te strony były lepsze.

Pozwól nam Tobie podziękować:
no-spam