show menu
+ Menu

Ile kosztuje napisanie tekstów reklamowych na stronę internetową?

Od: Filip (Wrocław)
Mam już stronę - drobna budow­lanka, remonty itp. Moje usługi nie są rzad­ko­ścią; chciał­bym, by opi­sał je ktoś zna­jący się na rze­czy — tak, aby czy­ta­jący mógł odczuć, że naprawdę nam zależy.
Odpowiedz na pytanie

Warning: Illegal string offset 'solo_subscribe' in /home/owocnipl/public_html/logofirmowe.pl/wp-content/plugins/subscribe-to-comments/subscribe-to-comments.php on line 304

Subscribe without commenting

avatar

Odpowiedź eksperta

Od: Adam Krauza
+2
osoby uznały odpowiedź
za pomocną

Cena tekstów reklamowych zależy od wielu czynników, zapewne oczywistych, w tym:
— rozmiaru zamówienia (te duże, oczywiście, będą koszotwać; z drugiej strony, bardzo małe mogą wymagać nieproporcjonalnego nakładu finansowego - koszty "wejścia" w projekt),
— trudności technicznych (konieczność zdobycia zaawansowanej wiedzy, studiowania i syntezy licznych dokumentów, nietypowa branża bądź oczekiwania co do tekstu itp.),
— doświadczenia projektanta (dla początkującego, atrakcyjny jest sam fakt zamówienia; ci o dużej praktyce zawodowej są niejako zmuszeni do selekcjonowania zamówień, co ma swoje odzwierciedlenie w budżetach, ale i gwarantowanej jakości).

Co ważniejsze, na tak dopasowywane do konkretnego zlecenia produkty, jak teksty, rzadko gotowy jest cennik «z  góry». Gdy treści powstają precyzyjnie na bazie przesłanego briefu, jako unikalna kreacja, nie wystarczy już ogólna cena za metr zapisanego papieru, 1000 znaków itp. Dokładna kalkulacja powstaje w odpowiedzi na zapytanie, często po rozmowie z klientem. Dopiero wówczas i klient, i wykonawca mogą realistycznie oszacować perspektywy projektu.


Warning: include(../sliders-new.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/owocnipl/public_html/logofirmowe.pl/wp-content/themes/o/artykuly/qa.php on line 319

Warning: include(): Failed opening '../sliders-new.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/owocnipl/public_html/logofirmowe.pl/wp-content/themes/o/artykuly/qa.php on line 319
Podobne tematy
Podobne pytania
Kategorie
Na górę
Która społeczność wydaje Ci się lepsza?
Zagłosuj, klikając jedną z poniższych opcji.

Pytania&Odpowiedzi
Przydatne reguły

Jak zgłaszać pytanie?
Każdego tygodnia wybierzemy kilka pytań, do których przygotujemy odpowiedzi. Zgłaszając pytanie, pamiętaj o umieszczeniu aktualnego adresu mail oraz numeru telefonu. Jeśli nie życzyłbyś sobie ich ujawniania, prosimy o odpowiednią adnotację (i podanie pseudonimu).

Staramy się, by nasze odpowiedzi mogły występować jako wyczerpujące i wiarygodne źródło informacji, oraz by nie trzeba było czekać na nie zbyt długo. Oto kilka wskazówek, jak dobrze przygotować pytanie:
  • pisz precyzyjnie i jasno. Trudno jest przygotować przydatną odpowiedź na niekonkretne pytanie.
  • zachowaj kulturę i takt. Nie zadawaj pytań, które mogą być uznane za obraźliwe.

Jak tworzyć odpowiedzi?
Twoja odpowiedź powinna być pomocna i godna zaufania.
  • skupiaj się na tym, na czym się znasz. Odpowiadaj na pytania związane z Twoją specjalnością.
  • szukaj dodatkowych źródeł, by powiększyć wartość odpowiedzi, ale nie prezentuj cudzych ustaleń jako własnych. Cytuj źródła.
  • nie atakuj społeczności poprzez publikacje mogące naruszyć czyjeś uczucia bądź łamiące prawo.

Jak wybieramy najlepsze odpowiedzi?
Zadane pytanie pozostaje «otwarte» przez pięć dni, zanim otrzyma odpowiedź. Przez ten czas zadający pytanie może spośród udzielonych wskazać «Najlepszą Odpowiedź», bądź «Brak Najlepszej Odpowiedzi» w przypadku, gdy nie znajdzie poszukiwanej informacji.

Wówczas, jako «Najlepsza» automatycznie wyróżniana jest odpowiedź, która otrzyma najwięcej pozytywnych głosów.

Jeżeli żadna odpowiedź nie otrzyma pozytywnej oceny, albo odpowiedzi w ogóle się nie pojawią, pytaniu automatycznie przypisywana jest opcja «Brak Najlepszej Odpowiedzi».

Czym są pytania bezpośrednie?
Możesz zadać pytanie nie tylko nam, ale i innemu członkowi forum. Wystarczy, że klikniesz na odpowiednią ikonkę na profilu danego autora. Odpowiedź otrzymasz na swoje konto; zarówno ona, jak i pytanie nie będą widoczne dla osób postronnych. Tak działają pytania bezpośrednie.
Utrapienia z marketingiem?
Zadaj pytanie
Tu możesz liczyć na darmową
odpowiedź od ekspertów
Przemawianie
do zmysłów
Lepiej pamię­tamy i jeste­śmy bar­dziej zaan­ga­żo­wani w rze­czy, które prze­ma­wiają do wielu zmysłów.
Czy możesz prze­mó­wić do więk­szej ilo­ści zmy­słów niż tylko wzrok czy dotyk?

Poszukaj moż­li­wo­ści doda­nia obra­zów, dźwięku – może nawet suge­stii zama­chów czy sma­ków w tek­ście lub obra­zach. Dźwięk jest oczy­wi­stym wybo­rem w przy­padku fil­mów czy stron muzycz­nych, znajdź jed­nak sub­telny spo­sób, by te same ele­menty wystę­po­wały po naje­cha­niu na daną pozy­cję, klik­nię­ciu, wylo­go­wa­niu się i innych zwy­kłych czynnościach.
Kliknij lubię to na
Pytanie.
Pomóż nam znaleźć właściwą odpowiedź na poniższe pytanie.
Twoja odpowiedź:

Imię (nick):
Adres eMail:
Źródła:
Chcesz załączyć obrazek do odpowiedzi? - Kliknij tutaj.
Twoje pytanie.

edytuj
Opisz kontekst pytania:
Imię (nick):
Adres eMail:
x
Będziemy Ci bardzo wdzięczni za
sugestie lub informację o napotkanym
błędzie. Każdego dnia wkładamy wiele
pracy, aby te strony były lepsze.

Pozwól nam Tobie podziękować:
no-spam