show menu
+ Menu

Jak nazwać sklep? Nazwa dla sklepu, która zapada w pamięci klientów.

Nazwa sklepu to pierw­sza rzecz, którą widzi poten­cjalny klient. Możecie mieć naj­lep­sze pomy­sły na świe­cie, ale jeśli poten­cjalni klienci znaj­dują się gdzieś indziej, ponie­waż, wasza kon­ku­ren­cja „wygląda” bar­dziej atrak­cyj­nie i wzbu­dza więk­sze zaufa­nie, to nikt się o tym nie dowie.

Nazwa sta­nowi drzwi pro­wa­dzące do waszej dzia­łal­no­ści i, przy­naj­mniej z pozoru, jedyny ele­ment odróż­nia­jący was od kon­ku­ren­cji, a klienci szybko podej­mują decy­zję o tym, gdzie chcą zosta­wić swoje pie­nią­dze.

Być może nazew­nic­two nie ma zna­cze­nia w miej­scu gdzie jest tylko jeden sklep jak w tych przy­kła­dach śmiesz­nych nazw firm. Ale w inter­ne­cie, hiper­kon­ku­ren­cyj­nym świe­cie jest już zupeł­nie inaczej.

smieszne-nazwy-sklepow

Wybór nazwy dla sklepu to jedna z naj­waż­niej­szych rze­czy, co do któ­rych będzie­cie musieli pod­jąć decy­zję. Niestety, jest to też jedna z pierw­szych decy­zji do pod­ję­cia. Zanim zde­cy­du­je­cie się na jakąś pro­po­zy­cję, prze­czy­taj­cie nasze porad­niki: Profesjonalny naming, oraz jak nazwać nową firmę, – prze­my­śle­nie sprawy wcze­śniej może zaosz­czę­dzić czas i pie­nią­dze w przyszłości.

Największe Polskie sklepy inter­ne­towe o świet­nych nazwach.


nazwy-sklepow-internetowych
nazwa-sklepu

Jak wybrać naj­lep­szą nazwę dla sklepu, nie tylko w sieci?

Gdy zakła­da­cie firmę, marka jest nie­zwy­kle ważna. To nie tylko logo, ale także sku­teczna, zapa­da­jąca w pamięć nazwa, która naprawdę może pomóc ludziom was zapa­mię­tać. Można to także dobrze przed­sta­wić wizu­al­nie. W począt­ko­wych eta­pach dobrze jest wyobra­zić sobie nazwę firmy i jej markę, upew­nia­jąc się, że łatwo ją roz­po­znać, jest pro­sta i odzwier­cie­dla cha­rak­ter firmy. Łatwiej powie­dzieć niż zro­bić. Chcecie prze­cież wyróż­nić się wśród kon­ku­ren­cji, ale musi­cie być też trak­to­wani poważnie.

Ważne, żeby przy wybo­rze nazwy pamię­tać, że codzien­nie będzie­cie ją musieli wyma­wiać po kil­ka­dzie­siąt razy i że będzie ona sta­no­wić coś, przez co będzie­cie roz­po­zna­wani. Przed osta­tecz­nym wybo­rem, upew­nij­cie się, że podoba wam się jej brzmienie.

Bezpieczna i godna zaufa­nia metoda to połą­cze­nie nazwy sklepu z jej obsza­rem dzia­ła­nia – klienci koja­rzą takie firmy z sil­nymi pod­sta­wami i przy­ja­znym podej­ściem do ludzi. Dlatego firmy, jak „Blachy Szczecińskie” mają szansę być postrze­gane jako ugrun­to­wane firmy z dobrą reputacją.

Humor! Najłatwiejsza droga do tego, aby zapaść w pamięci.

Idealna nazwa powinna być krótka, ory­gi­nalna i powinna zawie­rać infor­ma­cje na temat tego, czym zaj­muje się firma. Klientów przy­ciąga nazwa, która wyróż­nia się w tłu­mie, ale jest też pro­fe­sjo­nalna i godna zaufania.

jak-nazwac-sklep

Odrobina humoru albo gra słów to dobry spo­sób na wyróż­nie­nie się z tłumu. Niektóre nazwy, jak „Rybki albo pipki” w przy­padku sma­żalni ryb czy „Strzyżenie po wło­sku” jako nazwa salonu fry­zjer­skiego, mogą powo­do­wać pogar­dliwe prych­nię­cia prze­chod­niów, jed­nak gry słów można wyko­rzy­stać z pozy­tyw­nym skut­kiem, o ile nie są tan­detne albo nie pogar­szają wize­runku firmy.

Zapytaj nas o nie­zo­bo­wio­zu­jącą ofertę stwo­rze­nia dobrej nazwy dla Twojego sklepu. Napisz, lub zadzwoń 660 970 980. Zobacz tu jakich rezul­ta­tów możesz oczekiwać.

Mądrego zawsze miło posłuchać
Jack Welch
CEO - General Electrics.
Genialny lider ogłoszony
managerem stulecia.
Czego uczą nas marki, którym ufamy?
My, zadajemy sobie to pytanie każdego dnia.
W tym miejscu chcielibyśmy dzielić się z Tobą efektami naszych poszukiwań.

Wesołe
naśladownictwo
Wzorowanie się na innych, to naj­ła­twiej­szy spo­sób kształ­to­wa­nia naszego zachowania.
Jaki wzór do naśla­do­wa­nia poka­zu­jesz na swo­jej stro­nie, by poin­for­mo­wać ludzi jak wygląda pożą­dane zacho­wa­nie, które chcesz uzy­skać?

Obserwowanie, jak powin­ni­śmy się zacho­wać może spro­wo­ko­wać do dzia­ła­nia lepiej, niż cokol­wiek innego. Znajdź i nagródź ludzi, któ­rzy wyka­zują mode­lowe „dobre” zacho­wa­nie w sytu­acjach, które two­rzysz, na stronie.
Jestem zainteresowany!
Do: studio@owocni.pl
Od:
Twoja wiadomość
Witam, nazywam się , chętnie nawiąże kontakt z Owocnymi w sprawie współpracy nad nowym projektem. Poproszę o kontakt i wstępną ofertę. Mój numer telefonu to:
[Dostosuj tę wiadomość]
  • Częste pytania
    Ważne pytania i odpowiedzi
    1A co jeśli wasz projekt po
    prostu mi się nie spodoba?
    odpowiedź
    2Jak obsługujecie małe
    i początkujące firmy?
    odpowiedź
    3Jak wygląda
    współpraca na odległość?
    odpowiedź
    4Jaką gwarancję
    jakości otrzymam?
    odpowiedź
    5Ile wynosi minimalny
    budżet projektu?
    odpowiedź
    6Jak rozpocząć współpracę?
    odpowiedź
    Zapytaj o swój projekt
  • Broszura
    Jestem zainteresowany!
    Broszura
    firmowa.
    Jest darmowa!Niezbędna na zebraniu
    lub spotkaniu biznesowym.
    Pobierz broszurę - kliknij

Opublikuj treść u siebie

Chcesz zamieścić tą treść na swoim
blogu, za darmo? Nic prostszego!

Wystarczy, że wstawisz link zwrotny.
Zobacz jak publikować nasze treści.

  • Pisz dla nas
    Pisz dla nas, ekspercie

    Szanowny ekspercie.
    Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

    Za dobrą treść, płacimy dobre pieniądze.
    Sprawdź to - kliknij tutaj.

  • Wesprzyj nas
    IMarketing

    Podoba Ci się to co robimy?
    - Udziel nam wsparcia, to łatwe - sprawdź tu.

Kliknij lubię to na
Obserwuj nas na
x
Będziemy Ci bardzo wdzięczni za
sugestie lub informację o napotkanym
błędzie. Każdego dnia wkładamy wiele
pracy, aby te strony były lepsze.

Pozwól nam Tobie podziękować:
no-spam